hace sol - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu hace sol - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

hace sol

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2006 | Spanje, Madrid

hola amigootjes

ja ...dat koude front waar Piet Paulusma het van de week over had is dit weekend in Madrid beland hoor! Fucking sneeuw hier, can you believe it!? >Maar...wees niet getreurd, vandaag schijnt het zonnetje hier en mijn gezicht is zowaar al een beetje gekleurd.
Gister had ik een introductiedag op school. !11 in de ochtend begon het al! AL ja! Dat is hier heel vroeg hoor! Dan ligt Rosa normaal gesproken nog te dromen.
Kom je daar binnen in een soort parlement-zaal, heel groot, formele shit. met allemaal vlaggen enzo. Zitten daar 6 mensen op het podium die aan een stuk door Spaans beginnen te lullen tegen alleen maar Erasmus studenten, Die dus ALLEMAAL nog GEEN woord spreken, laat staan verstaan. Dat gaat dan drie uur aan een stuk door. Af en toe versta je een woordje, zoals: muy importante=erg belangrijk.
maar ja, je weet dus niet WAT er nou zo belangtrijk is. Te lachwekkend, en zonde van mijn tijd en de tijd van alle 20 mensen die inmiddels op het podium hebben gezeten. Wat ik wel van het hele verhaal begrepen heb, is dat ik gratis allemaal interessante shit kan doen via school: zoals uitstapjes naar Toledo en andere pueblos, Flamencoles, outdoorsporten zoals raften, en alle sporten die je maar kunt bedenken. Het is nou eenmaal een priveschool met al de voordelen vandien. Iedereen komt hier ook met zn eigen bakkie naar school, en dan bedoel ik niet een of ander Opeltje uit het jaar zero. Nee,dan heb ik het wel over bakkies zoals de nieuwste uitvoering van een Mercedesje, met een leuke geluidsinstallatie. Beetje tof doen houden ze wel van hier op San Pablo.

Gister ben ik trouwens naar de film geweest. Munich, woorden schieten te kort, goeie film dus. Spaans ondertiteld, dus ik heb er heel wat van geleerd. Geen aanrader als je daarna van plan bent om uit te gaan, want het is nou niet bepaald zo´n Feel Good Movie.

Voor de genen die mijn vorige mail hebben gelezen, die Joden van Nina´s school. Zo noemen ze zichzelf dus niet dat je denkt dat IK lullig bezig ben. Die gasten hebben dus weer iets leuks bedacht: we gaan donderdag hoogst waarschijnlijk gratis naar een concert van Maria Carry(geen idee hoe je die naam schrijft, niet boos worden mama)(ik ben nou niet bepaald Fan) in de Tiki-bad-discoteca. Wel lollig.
Vrijdag met Rachel naar the Room, waar ze wel toffe muziek schijnen te draaien, beetje electro, techno, underground muziekjes. We hebben alvast ff op de site gekoekeloerd, het is dus in Chueca, de Gay buurt bij uitstek. Maar...daar laten we ons niet door afschrikken. Met onze verschrikkelijk leuke verschijningen is iedereen natuurlijk om te toveren in Hetero! Not! Nee, wordt uiteraard weer een hy-larisch weekend!

Hasta la pasta

  • 01 Februari 2006 - 14:34

    Merel:

    rosie!ben jaloers op je!! behalve op dat concert van mariah carey dan!! naar dat kattegejank kan je toch niet luisteren!!! Zitten er nog leuke rotterdammers!!?Succes met je school en have fun in het wkend. Ik begin dinsdag bij Sanoma! Begint mijn serieuze leventje! xxxxx

  • 01 Februari 2006 - 16:15

    Nina:

    Erratum:
    Ook door Nina was 'joden' niet lullig bedoeld. Er staat namelijk in Nina's tekst: uiteraard niks mis mee!

    haha, dus bij deze! big up voor de joden!

  • 01 Februari 2006 - 16:16

    Nina:

    PS.. ga je vrijdag nog even voordat je met rach naar the room gaat nog even mee naar flamingo concerto? x

  • 01 Februari 2006 - 20:02

    Moguai:

    ONTBIJT / CHOCO DRINKEN:
    cacao sampaka
    calle orellana, vlak aan metrostation alonso martínez
    (lekkere chocolade)

    RASTRO
    op zondagmorgen

    TRENDY ETEN
    BAZAAR in chueca (homowijk en trendy shops)

    zondagmorgen gratis in de PRADO (museum)

    KONINKLIJK PALEIS op woensdag(?): gratis

  • 02 Februari 2006 - 10:07

    Bettina:

    Roosie, ik word hier gek! Hier ook sneeuw, fockin' koud! Iedereen is pleitos, want er is hier vakantie! Dus ook nog de aankomende 5 weken geen internet, naja je kan alles lezen op mijn weblog! Maja, wel veel techno feestjes hier ghehehe... dusseh wanneer kom je??

    x Bettina

  • 06 Februari 2006 - 13:09

    Hai Roos:

    Hoe is het nu?
    Sebas en(zijn michelle) zijn zaterdag nog geweest je pa heeft ze even gebracht het weer is hier niet veel beter. Heel
    veel plezier groetjes Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 55872

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: