hace calor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu hace calor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

hace calor

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2006 | Spanje, Madrid

Que suerte! Een weekje van centjes uitgeven en weer verdienen.

Heb weer een enerverend weekendje gehad. Donderdag was de grote dag, we stonden op de gastenlijst van discoteca lapitol om het concert van Maria C bij te wonen. Aangezien we tot een uurtje of 6 niets gehoord hadden van de Joden, waren we d´r mas o menos van uitgegaan dat het niet door zou gaan. Dan maar een housewarming. We moeten immers genieten van ons nieuwe piso´tje. Wij Leif, Pierre, Dave, Carolina, Nina, Lotje, Robberto, Rachel el Guan uitnodigen... horen we om 7 uur dat het concert wel door zou gaan. Typisch geval van OEPS, probleempje dus. We hadden tegen onze nieuwe amigos gezegd dat ze vanaf half tien welkom waren. twee uur later werden we bij MC verwacht. Moeilijke soep. Tsja, wat doe je dan? je kan moeilijk iedereen na een uurtje al de deur uittrappen omdat jij zonodig een of andere zangeres wil zien.
Unaniem besloten we om niet naar het concert te gaan en lekker thuis te boerrelen. En zo vorderde de avond, de sangria´tjes vlogen er doorheen, de woonkamer was doorgerookt, wil je niet weten, het was een lekker gezellig zootje. Lotje en Rachel waren by the way om 11 weggegaan naar MC. Rest van MC verhaal volgt later.
Toen de koekoeksklok 2 horas koekoekte was het tijd om naar de discoteca te gaan.En wat een toeval...dr zit er een bij ons om de hoek, 98 stappen om precies te zijn. Superb chill cerca dus. We zagen er europees genoeg uit om geen entree te hoeven betalen, in tegenstelling tot in Nederland waar elke buitenlander genaaid wordt. Lekker tussen de Madrilenen dansjes gedaan en als we lastig gevallen werden, werden we door onze Swiss bodyguards beschermd. Toen het licht werd aangeknald, zijn we naar huis gegaan om nog wat afterdrankjes te doen. Een van de Swiss is op de bank in slaap gevallen. De rest was gelukkig wel in staat om zich langzamerhand richting eigen casa te begeven.

The next day, viernes, zouden we naar een flamencobar gaan. Geen geluk, want flamenconcerto was om 21.00 uur begonnen, en wij waren om 01.00 op de plek des flamencos. Jammer de bammer. wel waren we in een lekkere crackwijk beland. Todos los lijmsnuivers om je heen, muy buen.

Na zo´n crackwijk hadden we wel zin in something fancy, dus nam Guan ons mee naar de Cabana. De toko waar alle bekende fuSballers komen. Geen fuSballer gezien want Madrid moest de volgende dag spelen, haha.

Een uurtje of 8 lagen we weer heerlijk slapies te doen in bed.

Sabado waren we uitgenodigd door onze Swiss homies.

Domingo lekker naar het Retiro en in de avond uit eten met Lin en dr ouders.

Lunes heb ik gewerkt op het concert van Depeche mode. en vanavond weer.

Lekker zwaar want ik moet morgen weer om 8 uur een lesje volgen.

Oh ja voordat ik het vergeet, het is hier fucking mooi weer!

Ciao Rosa

  • 07 Februari 2006 - 13:03

    Juan:

    Eres una chica muy guapa! Quieres encontrarme una vez?

  • 08 Februari 2006 - 10:36

    Maatje:

    Jezus, hoe houd je het allemaal vol? Als ik dit bericht lees, word ik al doodmoe. Maar je hebt dus een baantje? En wat schuift het? Hoop dat het wat oplevert, moet ook wel met al die discobezoekjes, niet waar? Heb je je spulletjes voor je mond ontvangen? Nog bedankt hiervoor!!! Mail me maar ff.

    xxxx Mama

  • 08 Februari 2006 - 16:44

    Jorieke:

    ah rosa!!!
    Heb je al foto's? ben benieuwd!heb trouwens ook een eigen casa!in de velserhose.!!hoek huis met balkon lekker in de zomer vodka'tjes drinken bij mij!
    kusie....

  • 08 Februari 2006 - 18:27

    Niña:

    Hola chica!

    Prima plan! ik heb echt geen idee hoe ik deze tekst in het spaans moet doen. ik ben volgens mij gewoon achterlijk maar ik snap echt geen hol van die taal.Hoe gaat het werken?! Laten we inderdaad even commerriren zoals lin en k het zo fijn noemen. En de cabana! Zeker CLARO! Es muy fácil dacht ik zo!

    Nou dikke kus, un beso grande dus. x Nina

  • 14 Februari 2006 - 16:43

    Niña:

    Y tú tambien un zeer blije valentijnsdag lief!

  • 14 Februari 2006 - 22:40

    Nina:

    Hola Chica, ga je mee biosje pakken morgen?~ woensdag dus. Nou ik hoor t wel. Dikke kus en ik hoorde dat je beetje blehh voelde dus veel bneterschap. x Nina

  • 14 Februari 2006 - 22:42

    Weer Nina:

    Anders zet je ff diue achterlijke kaarsjes in mijn neus en oren foto erop. haha, ah joh.. men kan wel zien dat het hier een grote dooie boel is, en helemaal niet gezellig. Daarnaast vreselijk koud en vervelend. hahah ;-) NOT!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 55963

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: