2de x discoteca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu 2de x discoteca - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

2de x discoteca

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2006 | Spanje, Madrid

Jawel....... het was weer zover...vrijdagavond........de kriebels kwamen weer naar boven...het is tijd om naar de discoteca te gaan. Nina en Rachel hadden van hun Joodse klasgenootjes gehoord over een te dikke discoteca genaamd Kapitol. Bij het woord "te" hadden we het al kunnen weten:betekent meestal"niet zo heel erg goeie poep". 7 verdiepingen, mooie toko, dat was het zeker. op elke verdieping andere muziek. Dan denk je"daar moet wel een leuk deuntje voor Rosa bij zitten". Niet duz! Een grote kinderdiscoteca. Het leek wel alsof je het Tikibad van Duinrel binnenstapte, maar dan helemaal opgetut, haartjes gepermanent, je kent het wel.
Maar goed, we waren dus met 6 meiden in totaal: Nina, Carlijn, Lisa, Linda, Rachel en ik. Na eerst twee potjes te hebben getafelvoetbald op de 7de verdieping...ja je begrijpt me goed, eindelijk uit en dan gaan tafelvoetballen, zon kansloze tent was het dus, gingen we naar een andere verdieping. En voordat we het wisten(Rachel en ik) waren we de andere chicas kwijt.
Wij 7 keer omhoog en weer naar beneden. geen succes . Dan maar dansen op de eerste verdieping. Daar was de muziek nog enigzins dansbaar. Staan we daar op de dansvloer: het leek wel of er een wervelwind naar beneden kwam zetten in het midden, schrok me helemaal het rambam. Ze hadden dus een soort machine, zoals wij in Nederland een rookmachine hebben, maar dan net effe met iets meer geweld, kracht, en ijzzzzkoude lucht. Dikke shit. te moeilijk om verder uit te leggen.
Na een uurtje hadden de andere chicas ons gespot en ging het dansen vrolijk verder.
Beetje om je heen kijken zo nu en dan of je nog een lekkere guan voorbij ziet komen, maar nee, lekkere guans zijn hier ver te zoeken, allthough, dr heten dr wel veel Guan. En heel af en toe als je dr dan toch een ziet staan, ...is ie keihard homo. Tja daar lusten de madrilenen wel pap van:jongetje+jongetje.
De avond vorderde en de helft ging zu hause om een uur of 4.
Bleef nog over met Rachel. Op eens was het 5 uur. Alleen nog maar kerels om ons heen, wel lachuh en gezellig ofzo, maar ik zit nou niet bepaald te wachten op een jongen van mn broertjes leeftijd die serenades voor me gaat zingen enzo. Of nog slechter, een of andere berber die je de hele avond aanstaart, of nog veel beter: een Ierse gast die keihard in het Iers tegen je begint te blairen dat je zulke mooie blauwe ogen hebt. Kortom een topavond, lekker veel gelachen, en daar gaat het om in het leven.
Half 7 vonden we het toch wel tijd om naar huis te gaan. Metros gingen al weer, dus dat scheelde weer taxicentjes.
Lekker me ijskoude bedje in, want hiet in Madrid is het snachts dus echt vriezing.

Half 3 wakker, eitje gebakken, douchje gepakt, wandelschoentjes aan en gaan met die banaan. Op naar het Retiropark(beetje vergelijkbaar met het vondelpark). Had daar met Rachel afgesproken. Super relaxed zonnetje, wijntje dr bij en een beetje naar de muziekmakende junkies kijken en natuurlijk naar het park met al haar pracht en praal, bootjes en monumenten.

Topweekend, en we zitten pas op de helft. Begin me hier eindelijk thuis te voelen.

...maar mis jullie natuurlijk wel!

tot de volgende keer maar weer, ciao ciao

  • 29 Januari 2006 - 01:29

    Niña:

    Lieverd, heerlijk geschreven! lig helemaal dubbel. Maar je bent de echt Juan of Miguel, whatever you name it vergeten. Mister sunglasses with nice abs vergeten! Anyway, was lachen. vanavond zijn we beetje dozen, jij ligt al zwaar op een oor ik zit nog te tikken en alle waarbenjij.nu tjes van iedereen te lezen. Tot morgen girly! Kus Nina

  • 30 Januari 2006 - 08:45

    Anne:

    Relaxed roosie, klinkt allemaal erg prima! Ondanks de little guys, maarja die hebben we hier ook..
    Wie is Rachel? X Anne

  • 30 Januari 2006 - 15:53

    Philippo:

    Hee babe!!wat een leuk verhaal zeg!stuur die guan's die lekker zijn maar naar mij toe hoor!!!ik ben in madrid naar een hele vette toko geweest,weet alleen niet meer hoe hij heet, ga er ff over nadenken, spreek je gauw!x flip

  • 02 Februari 2006 - 18:14

    Evelyn:

    hoi hoi roos ik miss je cht heel erg ik hoop dat je het leuk vind in madrid heel veel kusjes van evelyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 55932

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: