INTENS - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu INTENS - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

INTENS

Door: Rozie

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2008 | Argentinië, El Calafate

De intensiteit waarmee hier geleefd wordt, is zo chill om te ervaren. De Argentijn is een intensieve luncher. Vanaf 1 uur ´s middags zitten alle restaurantjes bepakt. Alle terrassen zitten vol. Jong en oud, zakenmannen, gepensioneerden en huismoeders, iedereen is aan het genieten van de overheerlijke Argentijnse keuken. In mantelpakjes, stropdassen en grote zonnebrillen wordt met geld gesmeten. Van elke peso die de Argentijn verdient, geeft hij er twee uit. Decadent doen is hier dé trend.
Intimiteit dé levensstijl.
Ik heb nog nooit zoveel mensen op straat innig zien zoenen, intens omhelzen of hevig knuffelen. Alle stelletjes lopen hand in hand. Verliefdheid hangt in de lucht en passie ligt voor het oprapen. Zelfs mannen geven elkaar een kus als ze elkaar begroeten. De mensen zijn niet bang om elkaar aan te raken en evenmin om naar elkaar te lachen. De warmte en vriendelijkheid veroveren je lichaam en geest, waardoor ik voor het eerst in mijn leven moet toegeven dat ik verslaafd ben. Niet aan drugs, sigaretten of drank, maar aan de ´Argentinian way´

  • 20 Oktober 2008 - 07:21

    Ra:

    Hola Rosa,

    Klinkt goed. Als je die hier ook kunt inplementeren bij iedereen, dan worden we allemaal een stuk gelukkiger denk ik.

    Geniet van alle chille shit.

    Kus

  • 20 Oktober 2008 - 08:21

    Illie:

    Rosie! Ik zeg: ik ben jaloers! Top dat je het zo naar je zin hebt, mis je nu al! Haha... Geniet maar lekker daar van al die lekkere kusjes van Argentijnse mannen... In ieder geval al een kus van mij! X

  • 20 Oktober 2008 - 09:30

    Maatje:

    Als ik dit zo lees, ben ik wel verplicht om weer Vomarpunten te sparen voor een volgende reis, alleen nog iemand vinden die samen met mij op reis wil en een hondenoppas. Nou nog erg veel reisplezier groetjes maatje

  • 20 Oktober 2008 - 12:48

    Anita:

    Hmm.. Wanneer kunnen tes en ik langskomen ;)
    Laat jou lichaam en geest niet door teveel mannen veroveren, hihi.
    Anders wordt je mama ongerust.
    Zit je nu al in het Zuiden bij de gletsjer??
    Wat heb je al gezien?

    X

  • 20 Oktober 2008 - 15:16

    Arnoud:

    hey rugtasser!
    klinkt goed allemaal weer... Leonard zit nu ook in BA(ken je nog wel van major tom in bcn), hij loopt daar stage, misschien moeten jullie even meeten!
    leonardsmit@gmail.com

    Viel Spass!

  • 20 Oktober 2008 - 15:29

    Nousj:

    Hoeveel kilo vlees heb je al op??

    Kousj!

  • 20 Oktober 2008 - 19:41

    Gerrit:

    veel sexe en niet te veel eten dan he!

  • 21 Oktober 2008 - 13:56

    Stimulie!:

    Damn Rosa!

    Wist niet dat jij KNEITER GOED bent in het schrijven van een stukje proza! Damn, you make me wanna go there!
    Klinkt goed, pikkie! 8)
    Ben nu al weer benieuwd naar je volgende verhaal :-D

    Kus
    Stimulie!

  • 23 Oktober 2008 - 17:30

    Tezz:

    Rosie zit bij noussie dus kan je eindelijk even laten weten dat ik je mis! Als je terug komt is scriptie af! Waar zitten jullie nu?
    Have fun baby!

    Dikke kus ook van Babousj

  • 24 Oktober 2008 - 09:54

    Maatje:

    Krijg weer het Australiegevoel van toen. Laat ff horen dat alles OK is.

  • 24 Oktober 2008 - 12:02

    Ellen & Richard:

    Ha die Roos,
    Hoe ist nou????
    Maak er effe een toffe tijd van in Agentinië.
    Lijkt me wel een gave ervaring om in dat land rond te toeren.

    Groetjes vanuut Welsum en goed goan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Calafate

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 55880

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: