De veranda dagen - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu De veranda dagen - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

De veranda dagen

Door: Sebbie

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2007 | Australië, Port Macquarie

Vanaf nu kunnen jullie ons weer platbellen op ons OZ nr: 0406356780, het netnummer van oz moet er alleen nog wel voor.

Port is teaming with wildlife!..
Wat hebben we hier allemaal gezehennn;

- rood/groen/gele parkieten
- pelikanen! groot jonge!
- zeearend met versgevangen vis
- zeeschildpad in de haven(dope)
- bottle nose dolfijn(flipper)
- vliegende vis(whaaaaat)
- bultrug mamma met kalf die aant springen was als een malle!
- fruitbats(vliegende honden)
- wederom kakkerlakken (jackggg)

Nog geen koala's en 'roos'(kangaroes voor diegenen die denken huh) maar die wachten maar nog even...

Hostel is te chill met een veranda, 24 uur keuken en dvd room met beanbags. De eigenaar is zelf een backpacker en heeft zijn eigen medicijnen in de tuin groeien.(we hebben het hier over mariuana als een gek) Eindelijk hebben we de feelin' te pakken. Alles lekker laidback,
NO WORRYZ! Vandaag is de dag dat we weer gaan trippen met de bus naar een plekkie genaamd Coffs Harbour. Port Mac was in ieder geval te chillend but we were ready to move on again. In search for some genuine Oz lines. Offshore winds, perfect conditions ;p (En wel te verstaan lekkere chikkas!)

  • 20 Oktober 2007 - 02:55

    Dees:

    Luitjes!

    Was relaxt man de afgelopen 2 avondjes op de veranda in Port Macquarie!
    Have a good trip enne check ff mijn site :
    www.deesaroundtheglobe.waarbenjij.nu
    Lief zijn voor elkaar!

    Surfs up X!

  • 20 Oktober 2007 - 17:23

    Merel:

    Rosie!!Blijf daar gewoon even hangen tot half januari...kunnen we nog ff meeten in een chinees!! Helemaal leuk daar? mail mij de leuke adresjes door svp! Heel veel plezier en hoe zijn de gassies daaro? xx

  • 22 Oktober 2007 - 08:41

    Tuti Fruti:

    Hier had ik wel ff bij willen zijn! Vooral die overweldigende natuur. Dan heb ik het natuurlijk niet over de medicijnen in de tuin. Moet je nog meer relaxed worden? Dat heb je toch niet nodig als je op zo'n mooie plek bent? Ik heb nog geen idee waar jullie in de buurt zitten. Als ik op de kaart kijk, kan ik er geen chocola van maken! Bij welke grote plaats zitten jullie nu in de buurt? Nou knuf van maatje en een poot van die Lakenvelder van jullie.
    PS. Schrijf je moers taal, anders snapt omaatje niet meer wat jullie schrijven!!

  • 22 Oktober 2007 - 09:43

    Maatje:

    Ik weet al waar jullie zitten, een heel stuk noordelijker van Sydney!

  • 24 Oktober 2007 - 15:53

    Maatje:

    Hebben jullie als iets over de world solar races gezien? Dit is in Alice Spring?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 55870

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: