pics - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu pics - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

pics

Door: Sebbie

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2007 | Australië, Coffs Harbour

pics op www.rosaliefleur.mijnalbum.nl van sydney

  • 21 Oktober 2007 - 16:51

    Mies:

    hoooooi
    ik zie sidney eigenlijk niet staan op www.rosaliefleur.mijnalbum.nl...
    ...??
    kusjes

  • 22 Oktober 2007 - 13:24

    Padre:

    Op naar Surfers Paradise dan maar, daar was dit weekend een Champ Car wedstrijd die we op TV zagen.
    Ik be trouwens doodziek, koorts, keelpijn enz. enz.
    Were are the fu... pictures ??

    miss you more and more

  • 22 Oktober 2007 - 13:32

    Tez:

    hey chickie! Gezocht en gezocht maar geen foto's te vinden hoor!

    Kusss

  • 24 Oktober 2007 - 10:21

    Rach:

    He Roos en Seb,

    Hoe gata het daar aan de andere kant van de wereld? Volgens mij zijn jullie een top reis aan het maken.

    Maar ehhh, hebben jullie nou al veel kunnen surfen, want ik lees veel over chillen en smoken en chillen en nog meer smoken ;-) Maar over hoge golven, mensenhaaien en dat soort ongein ben ik nog niets tegen gekomen.

    Nou liefies... Chill ze en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen (en naar de fotoos uiteraard, maar dat heeft iedereen al gezegd).

    Knuf van Ra

  • 24 Oktober 2007 - 11:53

    Nousj:

    Het is gewoon 12 graden kouder hier. Dat verschil gaat alleen maar toenemen! Damn, ben toch wel erg jaloers op jullie :-)

  • 24 Oktober 2007 - 16:59

    Kippaa:

    hey seb en roos hoest het daar nauw zal wel super top zijn aangezien ik weinig gehoord heb.
    nauw jullie kunnen alle mooie plekjes en hotspots voor me uitvinden voor als ik ga.
    ik was vandaag even langs geweest bij jullie en had van je moeder deze site gekregen zodat ik wel berichtjes kan sturen en jullie een beetje kan volgen.
    vermaak je daar en ik stuur en lees wel wat.
    laterzzz kippaa

  • 25 Oktober 2007 - 18:45

    Poe:

    Heej dah,
    Wat pics??? Kzoek me rot mah kvind ze niet!!
    grtjs en dikke knf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 55947

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: