SCHAAMHAAR A.K.A TE VEEL - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu SCHAAMHAAR A.K.A TE VEEL - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

SCHAAMHAAR A.K.A TE VEEL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2006 | Spanje, Barcelona

Met de hoeveelheid die je hier om je heen ziet, zou je kunnen concluderen dat het in nederland niet eens bestaat. Scheermesjes, ontharingscréme en waxxx moeten duidelijk nog worden uitgevonden in Spanje. Van jong tot oud, van man tot vrouw, ik kan je vertellen: iedereen heeft bossen!!!!!!!!!! Niet bepaald hygiënisch, maar tevens ook zeker niet leuk voor het aanzicht. Niet leuk voor mensen zoals ik, die niet gewend zijn aan zoveel haar in de omgeving. Zo ga ik bijvoorbeeld 2 keer in de week naar het zwembad, heel relaxed avondje denk ik dan te hebben. Cardiotraining, zwemmen, bubbelbadje, saunaatje, turks stoombadje, douchen en omkleden in de vrouwenkleedkamer…..EN DAT IS NU JUIST HET MOMENT DAT IK ME HELEMAAL HET RAMBAM IS SCHRIK: SCHAAMHAAR>TE VEEL SCHAAMHAAR, zoveel dat het bijna lijkt alsof het naar je toe groeit en je probeert aan te raken. En niet alleen oude vrouwtjes, maar ook jonge mensen zoals jij en ik. EN NIET ALLEEN SCHAAMHAAR, OOK OKSELHAAR IS VAN DE PARTIJ! En niet een centimeter, nee…minstens vijf. Met het schaamhaar en okselhaar van een willekeurige Spaanse vrouw, kunnen gemiddeld 3 gedetineerden ontsnappen. Aantal hangt natuurlijk af van het gewicht van deze gedetineerden. Ik heb het namelijk nog niet gehad over de kwaliteit van het schaamhaar, en wees maar niet bang, zo ver is mijn fielresearch niet gegaan.

Wel heb ik nog tijd gehad om een ander fenomeen te onderzoeken; het fenomeen ballenknijpers. Niet alleen op het strand in de vorm van zwembroeken, maar ook in de vorm van onderbroeken. Ja ik weet het, je mond valt ervan open. Maar houd hem maar gewoon dicht, want SEXY is het niet. Het is buitengewoon walgelijk. En hierbij roep ik alle moeders in Spanje op om hun zoon een pakketje boxers en een leuke short om in te zwemmen cadeau te doen met kerst. Het is namelijk zo, in Spanje woont iedereen tot minstens hun dertigste bij di papi en di mami. Heel relaxed, mami kookt , doet de was en maakt schoon en papi verdient centjes om tot je dertigste schoolgeld, de hypotheek en ballenknijpers te betalen. Heel goed geregeld Spanje. TOCH denk ik dat iedereen er sneller volwassen van wordt om zijn eigen ondergoed uit te kiezen en te betalen. De onderzoekmethoden die ik voor mijn research heb gebruikt blijven ongepubliceerd, maar ik wil hierbij wel vermelden dat ik geen Spanjaard heb aangeraakt.

Nu over op een ander onderwerp. Ik ben in tien jaar nog nooit zo gelukkig geweest alsop de dag dat ik vanaf Amsterdam naar Madrid vertok. En niet omdat ik weg ging uit NL. Nee, ik was gelukkig omdat voor het eerst in tien jaar mijn papi en mijn mami bij elkaar in de auto zaten, en samen! Mij uit kwamen zwaaien. En zo hoort het, of je nu gescheiden bent of niet, je blijft samen de ouders van je kind. Dit kind heb je namelijk samen gemaakt. Of je daar nu spijt van hebt of niet, het kind is er. Kan niemand meer wat aan doen. En dat kind heeft er vrede mee dat ouders soms uit elkaar gaan. Zo is het leven nou eenmaal. Gelukkig heeft nog niemand de macht over liefde. Het is een gevoel, waar de mens totaal machteloos van wordt. Dat is zo mooi aan de liefde. Maar waar een kind geen vrede mee kan hebben is het feit dat ouders, nauwelijks nog met elkaar kunnen praten als DE liefde over is. Totaal onbegrijpelijk. Als je al 25 jaar samen door een deur gaat, waarom kan dat dan opeens niet meer? Mijn ouders zijn nu gelukkig zover dat ze weer door een deur kunnen. Het zou me nog gelukkiger maken als ze me samen op kunnen komen halen van Schiphol op 1 december. Dan doen we daar een sappie en babbeltje, en is daarna iedereen weer vrij om zijn eigen gangetje te gaan. Als 50er wordt je verwacht om volwassen te zijn, je eigen ondergoed uit te kunnen zoeken en te betalen, en als ouders je schatje op te komen halen. Ik hoop dat ik hierbij mijn statement duidelijk heb gemaakt. Zo niet, dan pak ik de oude vertrouwde Zuidangent, en ga ik wel rustig in een hutje op Texel wonen.

  • 22 November 2006 - 09:33

    Ra:

    Texel is niet leuk Roos, zeker niet in de winter, maar als je het echt van plan bent, dan kom ik je natuurlijk opzoeken.

    En nu maar hopen dat het niet zover komt.

    En als je papa en mama je niet willen komen halen, dan kom ik je wel halen. Maar dan moet je dat wel van te voren melden, want dan moet ik vrij nemen. Weet wel dat ik je dan gelijk een weekend hou ;-)

    Tot snel chuppapolla, heb je gemist...

  • 22 November 2006 - 09:34

    Ra:

    En de schaamhaar affaire kan ik beamen, HET IS ECHT ZO.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • 22 November 2006 - 11:05

    Anne:

    is chanteren ook iets wat je daar hebt geleerd?

    Kom nou maar gwoon wat eerder dan kunnen we feestjes vieren

  • 22 November 2006 - 11:18

    Sebastien:

    Ola rosa que ora es????
    Ora voor kipkorn van mora
    blablbalbaldibla

    zie je snellos

  • 22 November 2006 - 16:33

    Michelle Snottebel:

    ik sta er altijd van versteld hoe leuk jij kan schrijven! ehh typen.. :D
    zie je snel chickie
    koesje miesje

  • 22 November 2006 - 18:48

    Padre:

    Alles zal regkom, en niet altijd op de zaken vooruitlopen dat wordt je ook zurig van.

  • 22 November 2006 - 21:03

    Lin:

    Nee Rosa, Texel is niet leuk!
    Mocht je nou halverwege je gang naar de zuidtangent getackeld, geblindoekt een meegenomen worden... Vooral geen zorgen maken, dat ben ik. Ik ontvoer je gewoon voordat Ra, jou helemaal voor zichzelf houdt.. Maar meis, ik heb zo'n flauw vermoeden dat je helemaal niet bang hoeft te zijn voor mijn kidnapacties,volgens mij steken je pap en mam hier gewoon even een stokje voor. Zo niet, ik ben een ervaren kidnapper en doe het met overgave en heel veel liefde.

    Laat je ons nog even weten wanneer je aankomt?

    liefs

  • 25 November 2006 - 15:59

    Myra Koomen:

    Hallo lieve Roos, even een berichtje van je surrogaat camping-mama. Ben ervan overtuigt dat het allemaal goed gaat komen. Het kan namelijk niet anders, want je ouders hebben een prachtig, lief en wijs kind op de wereld gezet.
    Heb het zelf ervaren tijdens ons weekend!
    Liefs, Myra. Xxx.

  • 27 November 2006 - 13:03

    Nousj:

    nog maar 4 nachtjes slapen :-)

  • 29 November 2006 - 10:06

    Nousj:

    Nog maar 2 nachtjes slapen..

  • 29 November 2006 - 21:50

    Nina:

    Guapa!! Bijna thuis. Bel me eventjes dan tegen die tijd (0645556489) dan moeten we even met de madrileense meisjes een drankje doen! Lijtk me gezellig. Afgelopen weekend waren carlijn, lies en lin in mijn Amsterdamse casa, en ik vind dat we met iedereen uit madrid een borrel moeten pakken om je mooie barca verhalen te horen1

    Dikke kus,

    Nina

  • 01 December 2006 - 11:01

    Maatje:

    onderweg naar Amsterdam nog even en je bent weer terug in het koude kikkerlandje!

  • 12 December 2006 - 10:49

    Oriol:

    Hola, I don't understand a shit of this funny language.
    How is everything in Thailand??

  • 27 Augustus 2008 - 15:05

    Sch.Aamhaar:

    lekker wroeten.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 55889

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: