Lancelot, de prins op het witte paard - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Lancelot, de prins op het witte paard - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Lancelot, de prins op het witte paard

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2006 | Spanje, Barcelona

SEE, TASTE, HEAR, FEEL AND SMELL

GEUR, miscien wel de beste van de 5 senses. Het brengt je terug naar memorable tijden. Zo woon ik boven een supermarkt en in die supermarkt zit een bakker. Elke ochtend als ik naar mn werk ga, beneden in de hal kom van het app com plex ruik ik de geur van versgebakken witbrood. Deze geur doet me denken aan wintersport. Als ik een bepaalde bodylotion opsmeer doet die geur me denken aan een zomervakantie in de Canarische eilanden. Pasgemaaid gras doet me denken aan een surfvakantie in Frankrijk. Zo zijn er miljoenen geuren op de wereld die je soms zonder dat je het door hebt laten wegdromen naar tijden en plekken waar je vroeger bent geweest. Heel apart.

Vandaag 10 november, een raar GEVOEL, nog maar zo weinig dagen te gaan voordat ik naar kikkerland ga om jullie allemaal te zien, nog maar zo weinig dagen dat ik naar thailand ga, maar ook nog maar zo weinig dagen voordat ik weer terug naar Barcelona ga. Tijd, ondefinieerbaar.

ZIEN, elk werelddeel, elk land, elke provincie, elke plek, elk strand, elke berg, elk meer, elke zee, elke grasspriet heeft wel iets bijzonders waar je ueren naar kan kijken. Er valt nog zoveel te zien.

................


Nieuwe foto´s van my BRO´s adventure op www.rosaliefleur.mijnalbums.nl

  • 10 November 2006 - 12:15

    Ra:

    Rosie, ben je er bijna...............

    Ik heb zin om je te zien man. Kom je als vanoudst een wijntje bij me doen op mn balkon? Is dit keer wel een wat karig balkon met uitzicht op de Schipholweg en de rest van de Slachthuisbuurt.

    Helaas geen mooie sky-line van Madrid, die kan ik je niet bieden. Wel een lekkere vino blanco o tinto met een stevige knuffel erbij.

    Heel veel succes met pakken, afscheidnemen en het genieten van de laatste paar dagen.

    Tot snel chicka

  • 10 November 2006 - 15:46

    Nanz:

    Hey skat,

    Tja Rosie, dan moet je toch echt ff afscheid nemen van dat prachtige land.. hmm, snap dat het niet altijd even leuk is, maar we gaan zeker even snel een borrel doen in NL.. Ben nl ook bijna weer thuis uit het ge-wel-di-ge New York.. zucht.. (ook geen zin) maar wel gezellig: dan zien wij elkaar.. ;-)
    Dikke kus, geniet nog even
    ciao..

  • 12 November 2006 - 12:59

    Lin:

    joehoe rosie bijna thuis!!!

  • 12 November 2006 - 18:49

    Poe:

    Er is ook nog heel veel meer te ruiken! Fijn dat je bijna (al is 't dan voor ff) thuis bent. Ik kom de 2e december speciaal naar Nederland. Een hele dikke knuf van je naar tante ruikende Poe

  • 13 November 2006 - 14:57

    Zakensletje:

    hey apekop, zien we je blonde verschijning ook nog even in het mooie zandvoort? avondje doorzakken met die rosa is verplicht voor dat je het land verlaat met mijn naaste familie.


    dikke kus patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 55899

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: