SCOOP - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu SCOOP - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

SCOOP

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2006 | Spanje, Barcelona

...dan vraag je je als dom blondje toch af¨waar the f*ck gaat die film over?¨
De nieuwste film met Woody A. En zoals de meeste filmpies van hem, rare maar goede zaak sjaak. Relaxete film voor een doordeweeks dagje.

Morgen begin ik aan mijn laatste maand stage...jaja, heb mijn ticket naar NL binnen. De eerste van december kom ik aan, zodat ik mijn bro´s verjaardag op de 2de kan vieren(hij is zo lief om zn geburtstag voor mij te verplaatsen! wat een topgozer, ach wel nee, is natuurlijk allemaal eigenbelang, duh, hij weet ook wel dat ie anders geen cadeautje van me krijgt)

Niet te vergeten is de Sint in die week ook jarig. Ik heb hem gegijzeld, speciaal voor jullie, zodat ie mee kan in mn koffer, heb natuurlijk genoeg ruimte in mn koffer na een jaar in het buitenland te zijn geweest, zodat hij als eerste bij jullie langs kan komen met zijn zwarte pietjes!

Dan zal ik 12 december met Kelly naar Thailand vertrekken! Lekker even rust, niet te veel auto´s, niet te veel mensen, geen werk, alleen maar natuur en cultuur. Vandaag een gedeelte van mn prikken in ontvangst genomen, dat waren er 4, een in elk been en arm. Volgende week terug voor nog 2 en dan over een half jaar weer. En over 2 weken beginnen met Malaria pillen, ja je neemt een hoop shit binnen voordat je naar paradise kan! mn linkerbeen is momenteel out of order, ik zit me nu af te vragen of ze miscien mis heeft geprikt?:........hmmm, ff morgen afwachten dan maar. Vanavond Barca Chelsea en Halloween. Aankomend weekend twee concerten waarop ik moet werken! Maak aardig wat uurtjes hier, maar ja het is leuker dan een krantenwijk, dus ga ik waarschijnlijk na mijn thailandavontuur en een paar maandjes in Nederland knuffelen met jullie, weer terug naar Barca.

Special kisses to me bro and mies, het was een super weekend!Artur Mas tiene cojones gigantes!

  • 01 November 2006 - 09:48

    Rosa:

    Leuk zeg al die verhaaltjes. Je zal het wel druk hebben als je terug bent! hoop je dan nog even te spreken.

    Un beso,
    Shirani

  • 02 November 2006 - 09:25

    Raatje:

    Liefie!!!!!!

    Ben je er al weer bijna? Gezellie bellie. Ik wil je wel zien hoor als je een momentje tijd voor me hebt. Tegen de tijd dat je weer naar Barca vertrekt kom ik ook langs, dan heb ik weer tijd hoop ik.

    Ik weet niet waar je heen gaat in Thailand, maar in principe heb je geen malaria pillen nodig daar. Ik ben er ook 3 maanden geweest zonder ze te gebruiken. En van iedereen die ik ben tegen gekomen heeft niemand die kuur volgehouden. Men kreeg er de meest nare nachtmerries van.

    Toen ik er was werd mij verteld dat er alleen helemaal in het noordelijkste puntje en in een aantal natuurreservaten malaria heerst en dat je er verder niet bang voor hoeft te zijn.

    Ik mis je lief, hoop je snel weer te zien.

    Kus

  • 03 November 2006 - 11:34

    Tuti:

    Nececitamos mas gente con cojones gigantes! Toevallig had ik Sep erover gehoord. Lachu! Als je er maar wel bent op 2 december en geen dubbele afspraken regelt of om 22.00 uur 's-avond weer met de noorderzon bent vertrokken! fijn weekend darling!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 55979

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: