Ongeluk brengt Geluk - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Ongeluk brengt Geluk - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Ongeluk brengt Geluk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2006 | Spanje, Barcelona

Vaak heb ik het tegendeel beweerd, maar H. was mijn eerste echte grote liefde. Sex zat er toen nog niet in, ik had nog amper hersens en kon nog niet eens op eigen benen staan.
Maar ja, je hebt goede tijden en slechte tijden in het leven en het gaat zoals het gaat.
Je moet altijd doen wat je hart je ingeeft.
Als je niet meer genoeg van elkaar houdt, moet je scheiden.
Daar is de een in het begin niet even happy mee als de ander, maar uiteindelijk zal blijken dat beide partijen er gelukkiger van worden. Kijk maar naar papa en mama. Eerst was mama niet zo happy als papa, maar mama heeft in de laatste jaren haar eigenleven weer gevonden en goede vriendschappen opgebouwd waarbij de liefde wel wederzijds is. Nu is mama ook weer happy.

Ik had ook besloten dat mijn relatie met H. zijn beste tijd had gehad. Het was tijd om te scheiden. Ieder zijn eigen weg. Ik naar mijn nieuwe vriend B. en Holland heeft genoeg chicas om zich heen.

I LOST MY BRAINS!!!
Kan iemand me helpen zoeken?! Ben een deel van mn hersens kwijt...
OORZAAK: drank
GEVOLG1: kleine kater
GEVOLG2: kon de bus naar Banyoles wel vinden, maar kwam 5 minuten te laat, omdat ik ´m moeilijk kon vinden.
De volgende gaat over 3 uur. Mooi. Vandaag is nou net geen dag dat ik veel geduld heb.
Rennend met rugtas naar treinstation. 5 kilo lichter, 5 minuten te laat. Zweet me kapot! Mooi. De volgende trein naar Girona gaat over een uur. Voel me helemaal topfit, ahum. Dolgelukkig met slechts 30 cl wateren een fles Cava voor de komende 3 uur. Mijn dag kan niet meer stuk. Overigens wel weer een leuk weekje achter de rug. Deze maand heb ik zomerwerktijden, hetgeen betekent dat ik om 8 uur begin en om 15.00 uur klaar ben. Dus deze week lekker in de namiddag op het strand gechilled. Ben naar openair cinema geweest en een masterlijk dansje gedaan met Felix the Housecat.

Al schrijvend aan het wachten op mijn trein beland ik vanuit het ongeluk weer in het geluk. Ik ben een of ander glamour blaadje aan het doorbladeren, omdat het me geen moer interessert, komt er een knappe Brasileen met een mooi afro kapsel naast me zitten. We raken aan de praat en hij moet ook met dezelfde trein. Het is nu 17.00 (zaterdag) en ik kan met blijdschap meededelen dat ik me weer geen seconde heb verveeld. Op deze manier maak ik elke dag wat mee.

Er gaan wat dingetjes mis en andere dingetjes maken die andere dingetjes weer dik goed. Een paar uur te laat op de plaats van bestemming, maar wel weer een nieuwe vriend erbij: Igor. Tsja, zn naam doet m geen eer aan, maar de rest heeft het gecompenseerd. Mirta mn vriendinnetje uit Banyoles komt me hier zo ophalen (station Girona) en dan gaan we zwemmen en chillen bij het meer.

Banyoles, 50% nieuwbouw, 50% oude idilische huisjes.

Een dorpje van ons kent ons. Een prachtig meer, 30 minuten van het strand vandaan en 30 minuten van de bergen. In de avond zijn we bij vrienden langsgegaan en typisch Catalaans gedineerd. Om 2 uur Pachaca gedronken als slaapmutsje. Had zn moeder zelf gebrouwen. That´s how we like it, selfmade = always the best!

2.15 uur: The baby was tired and so were we. so up to Mirta´s crib. Daar zaten een paar vrienden van haar Hotmilk the kijken (film over ibiza) en jointjes te roken. Daar kan ik als Roos zijnde natuurlijk geen nee tegen zeggen.

Vandaag (zondagochtend) de dag begonnen met een flinke dosis F1. en toen naar het meer gegaan, Clara´s (bier met limon) gedronken en nog meer jointjes gerookt. Tsja het is weekend, dan moet je genieten en relaxen! Zit nu in de bus naar huis...

Fins ara (Catalaans voor hasta luego)

  • 07 Augustus 2006 - 07:32

    Maatje:

    Het weet wat met al die verkeringen van je! Maar wat er ook gebeurt, je mag nooit vergeten dat H ook veel goede dingen had en erg zijn best heeft gedaan om jou te behagen en je het naar je zin te maken. H was natuurlijk niet zo warmbloedig als B. Ja daar kan H niet aan tippen, alhoewel de laatste tijd was H wel erg heet! Nou nog veel plezier met B en laat je niet door hem slopen!

  • 09 Augustus 2006 - 23:15

    Nousj:

    KLinkt wer goed lieve Roos.. Ik denk wel en betj aan jee hier vanuit China! Net 22 uur in de trein en nu weer 2 uur wachten op mijn kamer.. Maar dat maakt allemaal nit uit want het is hier super!!! Hoop je snel weer even te skypen!
    Kousj Nousj

  • 27 Augustus 2006 - 19:48

    Lin:

    knuffel voor jou van mij

  • 31 Augustus 2006 - 17:54

    Poe:

    Rosie, tijd voor nieuw nieuws, dit is allemaal oud nieuws, dus eigenlijk geen nieuws, begrijp je?
    Dikke knuf van je tia Poe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 55891

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: