nieuwe foto´s op www.rosaliefleur.mijnalbums.nl - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu nieuwe foto´s op www.rosaliefleur.mijnalbums.nl - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

nieuwe foto´s op www.rosaliefleur.mijnalbums.nl

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2006 | Spanje, Barcelona

¡Casi se acaba el verano, pero esto no significa que también se acabe la diversión!

Hace mucho tiempo, duz tijd voor een kleine update:

Ik ben weer een jaartje ouder en dat hebben we uiteraard weer op een speciale manier gevierd. Met een picknick op het strand, incl DJ, wijntjes, biertjes, champagnetjes, tapaatjes, vriendjes en vriendinnetjes uit Barcelona, Hongarije, Portugal, Duitsland, Frankrijk, Urugay en natuurlijk Holanda, vertegenwoordigd door niemand anders dan papa! Tjalle, Rita, ENNO, papa van Enno en zus van Enno.
Een prachtig zonnige dag hier in het paradijs van Spanje. Tegen een uurtje of een kwam het met bakken uit de lucht, maar dat mag de pret niet drukken als je alweer bijna tegen de 30 aanstruikelt. Wat doe je dan, dan neem je gewoon nog een wodkaatje lime met je grote bro.

Next day kom je verantwoordelijk en relatief aardig naar de klotuh precies om 8 uur naar je werk en doe je je ding.

Die middag naar het werk, ben ik met die paps, zn chick en tjal naar de costa vertrokken. Je kent het wel, die costa waar tegenwoordig heel Nederland zich schuil houdt in de zomer. Gelukkig waren we met de auto en konden we de non touristic strandjes vinden.

Een ode gebracht aan Dali, we hebben het museum in Figueres bezocht en per ongeluk heel veel foto´s met flits genomen, het huis van Dali in Cadaces en om het verhaaltje compleet te maken het kasteel van Gala, de chick van Dali. Hoe een man met zoveel fantasie en genialiteit voor zo´n heks kan vallen is me een groot raadsel…maar ja, de liefde blijft een raadsel!

In de avondjes aan de costa lekker aan de jegermeister gezeten met Tjal, nou dan weet je het wel…veel foto´s heb ik niet kunnen maken van deze avonden, maar ik zal me best doen om er een paar foto´s bij te plakken.

Maandag hebben de oudjes ons op de trein gezet in Girona. Woensdag kwam een zekere Lars Onel aan in Barcelona. Daar gaat je rust! Lars, tjal, Ildi en ik hebben afgelopen week deze stad onveilig gemaakt. Borrelte hier, borreltje daar, rosé voor iedereen, decadent met de taxi, we zijn immers miljonair! En iedere 5 minuten een woord gelijk aan hoer uitkramen. Dat laatste is iets typisch jongsachtigs, waar allen de heer T en L zich schuldig aan hebben gemaakt.

Vrijdag heb ik die twee lapzwansen maar even mee genomen naar het Pearl Jam concert, want je kan die twee natuurlijk niet zonder begeleiding in Barcelona rond laten banjeren. Ik heb keihard gewerkt, zij hebben keihard gezopen, kortom het was een topavond! Saturday, same story, behalve dat ik toen ook mee kon drinken. Zondag was ik eindelijk verlost! Nee hoor jongens, mis jullie nu al. Met heel veel geluk en wakkermaakacties van mij is het ze gelukt om op tijd weer in Girona te zijn.

Omdat er nog niet genoeg gefeest was, ben ik zondagavond met Ildi naar strandfeestje gegaan met twee flesjes rosé. Daar kwamen we op het goede idee om a.s zaterdag te gaan wildcamperen met mijn superduper,2-seconden-opzet-tentje en op het volgende strandfeest ons te verkleden als Paki´s en sigaretten te gaan verkopen. Gat in de markt, iedereen vraagt erom, maar worden nergens verkocht.

Wordt vervolgd…

  • 09 September 2006 - 22:30

    Lotje:

    ¡Hola guapisima!
    Leuk je ff gesproken te hebben vandaag! En ik ben zo jaloers dat jij nogsteeds in t mooiste land van de wereld zit! Echo muchisimo de menos a España...
    Bonita, disfruta de la vida en Barcelona, la playa, tu trabajo, el sol, tus amigos, y mucho mas!
    Divertete y me gustaria hablar contigo otra vez muy pronto.
    ¡Un besazo!

  • 11 September 2006 - 09:40

    Ra:

    Rosie, ik mis je...

  • 27 September 2006 - 15:49

    Nina:

    Kusje voor jou liefje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 55982

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: