Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Ik ben verliefd! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Ik ben verliefd!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2006 | Spanje, Madrid

Leeftijd speelt geen rol, wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit. Het was liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk wist ik het een jaar geleden al, maar had niet de guts om me er geheel aan over te geven. Hij brengt me warmte en vrolijkheid. Bij hem kan ik mezelf zijn. Lekker de deur uit of gewoon op de bank chillen op balkon. Bij hem kan alles. Relaxed, rustgevend.
Trouwen… dat zit er bij ons niet in. Het gaat erom dat je elkaar vertrouwt in het leven en lol beleeft. Genieten! Enjoy life!
Genieten dat doe ik, samen met Barcelona, mijn nieuwe vriend!

  • 07 Juli 2006 - 17:44

    Evelyn:

    hey roosie ik dacht ooh wat leuk ze heeft een vriend maar barcelona lijkt mij ook wel leuk hahaha

  • 07 Juli 2006 - 18:25

    Padre:

    Barcelona was mijn 2e liefde na Parijs, maar fijn dat we een gezamenlijke liefde hebben

  • 07 Juli 2006 - 19:14

    Illie:

    Vuile slet!

    Lekker hoor, ik voel hetzelfde voor Corfu, waar ik momenteel zit! Lieverd ik zie je snel (eind augustus!!)

    Dikke kus van ili

  • 07 Juli 2006 - 21:01

    Poe:

    Gesoes, jij laat er ook geen gras over groeien!
    knuf Poe

  • 07 Juli 2006 - 23:37

    Carlijn:

    Hey lieverd!

    Wat leuk om te lezen dat je helemaal je plekje hebt gevonden daar! Ben ik heel blij om! Mis je ons wel een beetje :) ?? Ik mis jullie en Madrid allemaal!

    Nou meis, geniet!

    Veel liefs vanuit HOLANDA!!!

  • 08 Juli 2006 - 10:53

    Anne:

    ahhh rosa. Doe je ook aan trio's? Wil hem best een weekje met je delen..:)

  • 09 Juli 2006 - 21:51

    Siep:

    Supergaaf! Ik had al door dat jullie al vreselijk goed met elkaar overweg konden (-:

    Echter hoop ik niet dat jullie nu onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn want dan zou ik je pas echt gaan missen...

  • 11 Juli 2006 - 10:17

    Maatje:

    Ik heb net je bericht gelezen en ik kan je wel zeggen dat ik apetrots op je ben!!!!! Het berichtje ontroert ook wel een beetje. Dus hij is leuker dan Madrid? en dat was al zo leuk! Hoor je later ouwe kater, knuf, knuf

  • 11 Juli 2006 - 14:48

    Flipske:

    hell yeahhh !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 55896

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: