Homos gezocht?! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Homos gezocht?! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Homos gezocht?!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2006 | Spanje, Madrid

Homos gevonden!

Madrid , the gay-capital!
Heerrrrrrrrlijk Hysterisch!
Donderdagmiddag 29 juni 2006, locatie: piscina casa de campo

Zoals mijn mama vaak een actie heeft van: " ik dacht, ik probeer is wat nieuws"
Dachten wij, Linda , Lisa , Carlijn, Nina en ik (en Lotje, maar die was helaas van top tot teen verbrand door meneer el sol)" laten we is wat nieuws proberen: we gaan naar een ander zwembad, stelletje waaghalsen die we zijn! Wij met de metro naar zwembad casa de campo. Drie buitenzwembaden, een ligweide van gras ( wat een verwennerij, normaal hebben we steen, steen en nog eens steen). We voelden ons een beetje ongemakkelijk daar. Het was een soort kruising tussen Bloemedaal aan zee, Zandvoortstrand hutjemutje en het Naaktstrand. We werden van top tot teen geobserveerd, iedereen om ons heen was toples met LOLO tieten en alle mannen waren slechts gekleed in ballenknijpers. Hmmmm. Langzaam begon het te dagen. Dit was DE ontmoetingsplek van mannen om andere mannen te ontmoeten. Mooi geschoren beentjes, lekker paraderen, gespierde lichamen en je übervrouwelijk gedragen. Kortom een hele relaxete dag, want we zijn maar liefst nul keer lastig gevallen. Prima zo n homo zwembad.

Officieel homeless! dat ben ik nu!
Lisa en Linda hebben me vanochtend op de taxi gezet naar lavapies, het huis van Lotje. Vanavond logeer ik bij Lotje. We hebben de smaak helemaal te pakken. Vanavond naar de gay parade in Chueca.
Morgen wordt ik door david, vriendje die in Barca woont , maar hier heeft gestudeerd het afgelopen jaar, opgehaald om 3 uur en dan gaan we met de coche op naar Barca. En dan gaat het echte leven beginnen, maandag 9 uur op kantoor. Heb er donders veel zin in!

Ps.1 Chicas, vos echo de menos ya! y Didi tu tambien!

Ps.2 Racacielos! hoe gata het met verhuizen?

Hasta la proxima vez!



Mijn nieuwe adres in barcelona is:

Calle Aragon 520,5· 4a
08013 Barcelona
Spanje

  • 02 Juli 2006 - 08:31

    Poe:

    Hey Rosie,
    Bedank voor de brief, Hoop dat je 't naar je zin zal hebben in Barca! Voorzichtig met oversteken en niet met vreemde mannen meegaan, (je altijd eerst ff netjes voorstellen)
    No pasa nada! met alle gebaartjes erbij?!!
    Dikke knuf Poe XXX

  • 02 Juli 2006 - 11:04

    Lin:

    Lieverd, ben weer veilig thuis gekomen hoor. Had echt een super ontvangstcomitee, helemaal inlcusief spandoek, echt hilarisch. Was reuze gezellig.
    Meis, doe heel voorzichtig, geniet nog even van je laatste uurtjes in Madrid en heel veel succes morgen. Mis je nu al. Dikke kus.

  • 02 Juli 2006 - 13:33

    Flipper:

    he roos, ik ben je eerste aanmelding, hoh gevonden!!!wanneer gaan we naar dat zwembad!!!....?het klingt alsof je het daar wel naar je zin hebt, relaxed hoor, tot wanneer zit je daar nog? x philippe

  • 02 Juli 2006 - 19:54

    Bettina:

    Wowww Rosie,
    nog een half jaar in Spanien.. zou het niet nog een half jaar in Duitsland trekken hoor, respect kill je weet toch ;) haha, maar je hebt gisteren echt wat gemist hoor Roos, iedereen stond lekker in het zonnetje te housen bij Awakenings, maar geen Rosie :( .. Naja laat mij maar ff wat leuks daar in Barca zien als ik kom.. ik hou je op de hoogte ;)

    Tschüß
    x Bettina

  • 05 Juli 2006 - 22:13

    Nina:

    lieve lieve schat, dankjewel voor je mail.- ben vet trots op je dat je nu doorgaat naar Barca, geniet ervan. en ik laat je nog weten of het me lukt langs te komen. we houden contacty schat!! zet m op

    Veel liefs uit prachtig florance

    enn, he he he wie zit dr met dr dikke kont in Roma als Italia in de finals staan? jawel.. madame aaldering. drie keer prima dus! Viva italia voor eventjes. morgen even opzoek naar een leuk blauw shirtje!

    beso para ti guapa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 55990

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: