Nieuwe Adres Barcelona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Nieuwe Adres Barcelona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Nieuwe Adres Barcelona

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2006 | Spanje, Madrid

Mijn nieuwe adres in barcelona is:

Calle Aragon 520,5· 4a
08013 Barcelona
Spanje


Verder kan ik met een groot "why" (spaanse slang voor super, geweldig, happy) gevoel zeggen dat ik 27.5 ECTS punten heb behaald in Madrid!

De volgende vakken heb ik gehaald:
Informacion Deportiva 7
Exposiciones y montaje 7
Publicidad 7
Comunicacion 6
Español 6
Ingles Especializado 8

Fotografia heb ik uiteindelijk geen examen voor gedaan, omdat ik op hetzelfde tijdstip een ander examen had, en omdat ik fotografie meer voor mijzelf heb gevolgd, dan voor school.

Ik ben nu bezig met de laatste voor bereidingen(voornamelijk papierwerk) voor barca. En natuurlijk probeer ik deze laatste dagen veel te genieten samen met Linnie, Lisa, Carlijn, Nina en Lotje. Dit afgelopen half jaar is zo donders snel voorbij gevlogen! Ik heb hier in Madrid een toptijd gehad, en dat betekent niet dat het altijd zonneschijn was (letterlijk en figuurlijk). Veel moeilijke tijden, omdat ik mijn dierbaren elke dag mis en omdat de taal rete moeilijk is! Deze twee dingen hebben veel bij gedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Ook dit is een deel van mijn toptijd.

Nu op naar een nieuwe periode, elke dag op kantoor zitten, van 9 tot 6 en in het weekend op concerten en festivals werken.

Ik houd jullie op de hoogte!

Hasta pronto piemels en piemelientjes

ps. ik heb ook nog scheldwoorden geleerd hier: WANKERPUFTA, CHUPAPOLLA, CARACULO, FARMERSLADIES

ps. 2. Papa en Mama Koomen, bedankt voor de gezelligheid op de camping

  • 26 Juni 2006 - 23:40

    Nina:

    Chica, leuke avond wat het, het picknicken in de park. Goed idee van jou hoor! Gadver, gaan we al bijna he?! Jij naar Barca! Ik kom je zoals het er nu naar uitziet opzoeken hoor lief! lijkt me gezellig.

    zie je morgen @ swimmingpool! Kus Nina

  • 27 Juni 2006 - 12:01

    Nousj:

    Beetje aan het hoppen door Spanje! Heel chill hoor.. Wordt denk ik wel afzien met op kantoor zitten 5 dagen in de week :)
    Gooi trouwens even een paar nieuwe fototjes on-line!!

    KOUSJ

  • 30 Juni 2006 - 13:37

    Myra Koomen:

    Lieve Roos, wij hebben het met jou ook heel gezellig gehad, het leek alsof je al jaren bij ons hoorden. Ben blij dat je er was!
    Heel veel succes en sterkte in Barcelona, blijf je site in de gaten houden.
    Liefs en een dikke kus.
    Myra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 55905

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: