4 kleine kleutertjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu 4 kleine kleutertjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

4 kleine kleutertjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2006 | Spanje, Madrid

...zaten in Madrid. Nanousjh was stout en moest over de knie. Toen waren er nog maar drie. Drie kleine kleutertjes zaten in Madrid, twee gingen naar Barca, Anita kon niet mee. Toen waren er nog maar twee. Twee kleine kleutertjes zaten in Barcelona. Tessa was te ver heen. Toen was er nog maar een. Een klein kleutertje zat in Barcelona! en heeft samen met haar kleutervriendinnetjes een topweek gehad.
Donderdagavond, 21.10 uur, Treinstation Chamartin. Tessie en ik bepakt en uitgezakt wachten op de trein van 22.00 uur naar Barcelona. De nachttrein, zitplaatsen wel te verstaan. 49,- etjes voor een enkele reis, per persoon om precies te zijn. Knetterduur! maar je leeft maar een keer!
1 coke dealer, een vrouw van een jaar of 50, en een oud snurkend stelletje. perfecte omstandigheden om 10 uur te slapen zou je zeggen. Niet duz! We hebben bij elkaar 1 uur geslapen als het niet minder was. Tes en ik lekker brak de trein uit, colgende ochtend 7.45 uur, metro in, tas weg. Voor de eerste keer geript in Spanje. Joehoe, moest er natuurlijk een keer van komen. Wij ff mazzel dat dat pestventje ervan door ging met onze tas vol eten en drinken en douchegel. Heeft dat kereltje ook een lekkere maaltijd en kan ie daarna een lekker fris douchje pakken om daarna een baan te zoeken. Wat zijn we toch goed voor de maatschappij! Onze spullen gedumpt in het Hostal en toen op naar de eerste afspraak om een kamer te bekijken. De rest van de piso tocht zak ik jullie dit keer besparen. Let wel. ik heb er een gevonden. een appartement met 3 chicas uit brasil.10 minuutjes lopen van Sagrada fam. Dat achter de rug waren we natuurlijk keihard van plan om nederland aan te moedigen(vrijdagacond), maar dat moetsen we toch maar overslaan. Flipske en Pol (vrienden uit Belgie) belden of we met ze mee gingen naar Sonar overdag."tes en ik hebben geen kaartje" "geen probleem, we regelen wel wat". Met mijn ubergeweldige (ahum) Spaans heb ik ons naar binnengeluld. Sukkels! Binnen no time waren we op het festivalterrein, midden in het centrum van Barca. Na weinig slaap, 2 biertjes, veel zon en 2 hijsjes van een wietjoint, waren we al redelijk snel in de 7de Sonarhemel. In het hostal een douichje gepakt en op naar het volgende feeske¨. Discoteca apolo. 2 minuten van ons hostal, 2 zalen en de beste muziek die ik tot nu toen in spanje heb gehoord. zaterdagavond gingen we naar Sonar night, met kaartje dit keer. Sonar night was gesitueerd in het beursgebouw van Barca, 15 minuten uit de stad. 3 binnenzalen en 1 buitenpodium. van die binnenpodia hebben we slechts de wc,s gezien, maar het buitenpodium hebben we met de grond gelijk gedanst. Met als afsluiter Richie vs Villalobos was ook deze avond compleet en buitengewoon fenomenaal. We kwamen nog een paar nederlansde bekenden tegen en zelfs een paar gasten die ik uit madrid ken. wat is de wereld toch klein. EN WAT IS BARCA TOCH MOOI! Heerlijk gevoel dat ik hier de aankomende 5 maanden ga verblijven. Zit nu in mn hostal, met zombies om me heen, Brazilie- croatoe te kijken, en kom er op dit moment achter dat het een herhaling is. leuk. Om & uur speken ze tegen australie. Overmorgen weer terug naar Madridos! Dan 1 juli weer retour.
Ciao

ps. Tessie! lunes, martes, miercoles, jueves, viernes, sabado, domingo.
50 keer!

  • 18 Juni 2006 - 20:01

    AJ:

    Hey Rosie!

    Echt een super leuk verhaal! echt lache! Als ik dit lees dan komen we in Barca ook wel even langs :D

    Gaaf voor je dat je daar nog een half jaar mag feeste...euh stage lopen ;)

    Have Fun!

    xx

  • 18 Juni 2006 - 22:14

    Bibi:

    Pik, ik zit vanaf 19 juli een weekie in barca!
    x

  • 19 Juni 2006 - 09:25

    Maatje:

    He meis, ik hoorde van mijn collega dat er weer een bericht op stond. Je hebt weer heel wat meegemaakt. Ik zal het uitprinten voor je oma, ik hoop dat ze alle tekst begrijpt, want je houdt er wel een bijzonder taalgebruik op na. Ik vraag me nog steeds af hoe je alles volhoudt zonder al te veel slaap! En wordt er ook nog geleerd? Maar een ding is zeker, je geniet je suf en dit nemen ze je niet meer af! Nou meis, knoeffie van je moessie.

  • 19 Juni 2006 - 14:24

    Poe:

    Helabas Rosie,
    Kweetni wat 't is, van dit laatste bericht kreeg ik zelf een beetje een wazig gevoel, weet je zeker dat 't maar twee biertjes en 2 hijsjes waren. Leuk hè Belgen, ik raak al aardig aan ze gewend. Geniet nog veel daar! knuf Poe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 55875

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: