Holanda era la shitzlllllllle - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Holanda era la shitzlllllllle - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Holanda era la shitzlllllllle

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2006 | Spanje, Madrid

jongens!!!!!!!!!!!!!! en mama en papa! ik vond het echt superb om jullie weer ff te zien, ook al was het in een tgv tempo!
Vrijdagavond kwam ik weer in Madridos aan en toen zaten die chica's al in mn casa om me te verwelkomen. Eerste indruk van Nanousjka: "Chill, heel fijn om even van de regen te genieten. Beetje jammer idd dat het in NL te mooi weer is en dat het hier regent! Maar verder is het weer tof om met z'n vieren in het park te liggen en voetbal te kijken in de kroeg met 50 nederlanders, haring en bitterballen!"
Anita over de afgelopen dagen: "Die rosa is niet vooruit te branden, is hem hier alleen maar aan het chillen. We hebben lekker in het park gelegen, lekker gegeten natuurlijk en morgen naar piscina! We hebben zelfs nog wat culturele dingen gedaan, zoals op het middelpunt van madrid gestaan. Jaja. We zijn blij om ons negerinnetje weer te zien!"
Tessie: " bruiloften, parken, guapo's, sangria, messentrekkers, trommels, zon, markten, Robben olé olé, chinese portretknippers, om elf uur 'savonds heel veel calamaris eten en gewoon weer met zn vieren herenigd en poco loco als altijd! Madrid rulezzz"

Duidelijk... t is hier niet te houden! :P Dinsdagochtend gaat Noushie ons alleen al verlaten en blijft Anita nog tot donderdagochtend 6 uur! Donderdagnacht vertrekken Tessie en ik met de trein naar Barca om een slapeloos weekendje tegemoet te gaan en heel veel calamarissen er af te dansen op SONAR!!!! Tes vertrekt zondag avond met een hoogst aannemelijk te brakke gemoedstoestand het land. Ik blijf dan nog 1 dag in Barca om casa's te bekijken. Wordt sowieso weer een pimp casa!

Nou piemels,

Hasta la pasta!!

  • 12 Juni 2006 - 07:28

    Maatje:

    Gesus Kristoes, het bezoek ging inderdaad in een moordend tempo (je zou nog ff smssen als je aangekomen was) maar het was toch wel heel gezellig. Het zit kennelijk in de genen, drie levens in één leven te leiden (lijden). Je broertje kwam op zaterdagochtend om tien voor vijf thuis en was ook helemaal kapot. Hij was blij dat ie weer thuis was.
    het eerste dat ie deed was de hond begroeten, toen mij en toen zat hij voor zijn vijvertje naar zijn karpertjes te kijken (die hadden hem erg gemist). Nou meis, ik ga weer aan de slag, ben ook een beetje brak, het is hier vreselijk(snikkel)heet je bent een paar keer per nacht wakker, maar vanmiddag zit ik weer aan de playa. groetjes aan de meiden en een dikke kus van je maatje.

  • 13 Juni 2006 - 08:46

    Nousj:

    Net terug en mis jullie nu al!! Vond het superrrrr.. Veel plezier nog..
    Kousj!

  • 13 Juni 2006 - 14:54

    Nousj:

    Oh Ja.. Foto's, Foto's, Foto's on-line AUB!!

    Kousj e Beso!

  • 14 Juni 2006 - 09:55

    Shirani:

    Ik kom op 19 augustus naar Madrid!

    Ik wil je adres?

    Ik kom langs.

    Liefs Shirani

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 55956

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: