De Week Van... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu De Week Van... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

De Week Van...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 April 2006 | Spanje, Madrid

Enno...AJ...Joost

Pitoreske touristische wandelingetjes

Uit de luchtgevallen Trommelfestival in Retiropark

Zonneschijn

Bruin worden

De tofste tentjes en terrasjes

Tapas

Flamenco optreden

Kabelbaantje pakken

Schommelen

2x op een dag beroofd worden

Cristian Varela

Af en toe slapen

Casa cerveza

MEMORABELE UITSPRAKEN:
"ik doe niks...beetje opgeilen"

"een berg is geen heuvel"

"my life is simple, but it works"

Feliz cumpleanos aan :
Richard
Mama
Tante D
Cocky
Tjalle
Nousjie

Kortom een week van gezellige ochtendjes, middagjes en avondsjes. Enno was druk in de weer met kodakmomentjes duz deze keer zal ik er wat meer fotootjes opknallen

Besito! Rosa

  • 13 April 2006 - 21:40

    Tante Terror:

    Rosie, hoe kom je er nou weer bij dat ik naar Time Warp ging? Weet je wat een tyfus-end dat van mij vandaan is, nog verder dan wanneer je uit a'dam zou vertrekken! Ga misschien wel ff de 30e kijken op mayday in Dortmund, Prodigy Live, maar daarover hou ik je nog wel op de hoogte ;) Zit nu lekker weekie in NL maar heb de hele week gewerkt, helemaal gek!! Enne weet je wie ik vandaag tegenkwam op Central Station? Carlijn die gekke spanjool! Te grappig! Maja ehm we skypen sletje!
    Latuusss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 55867

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: