Klets!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Klets!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Klets!!!!!!!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2006 | Spanje, Madrid

Enno, AJ en Joost waren nog maar een paar uur geleden in de taxi gedropdt, of de volgende Nederlandse garde stond alweer voor de deur: Linda dr hermano Frank en zijn lieftallige novia Dina. Zaterdag lekker met zn vieren tapas gaan eten. We hadden 8 tapas besteld, en een daarvan was calcetines de leon, of zoiets, ik heb het opgezocht: rookvlees van de leeuw
Het was super ranzig en heel taai. Toen kwam slimme Rachel om de hoek, door de bocht en uit de mauw:”Rosa, Leon is ook een plaats in Spanje, het zou dus zo kunnen zijn dat je niet heel errug spannend en wel heel erg vies geen leeuwenvlees hebt gegeten……..Tot op de dag van vandaag zijn we er nog steeds niet achter wat we gegeten hebben, never mind, no pasa nada.

Zondag ochtend moest ik werken op de paardenrace, niemand kwam opdagen dus heb ik in mn eentje bier uit mn backpack verkocht. Heel saai, want heel Madrid was dit weekend uitgestorven ivm pasen, en dus ook op de paardenrace was geen hond te bekennen. Gelukkig waren Rachel en haar vriendje zo beleefd om ook vroeg op te staan en een gokje te wagen. Dat gokje wagen heeft ze er niet rijker op gemaakt, maar mij wel gelukkiger, want ik had voor het eerst biertapaanmoedigers.

Na het werk was het tijd om naar “het stierengevecht” te gaan. We hebben wel altijd met zn alle een keiharde mening over hoe zielig of juist niet zielig het voor die beesten is, maar het is toch wel verstandig om er dan op zn minst een keer te zijn geweest om een correcte mening te vormen. Ik ben er uit: het is zielig voor de stieren, de paarden(die ook een aandeel in het hele gebeuren hebben, wat ik nooit heb geweten) en stierenvechters zijn mietjes! Meer wil ik er niet over kwijt.

Na het stierenvechten door naar het Retiro, dat is mijn enige vaste prik hier in spanje: Zondag Retiro-dag! Het duurde 2 minuten en drie seconden: de tijd die ik nodig had om…
Klets…een keihard vogelpoepje op mn hoofd te krijgen. Na zakdoekjes, water, Rachel en Michiel, konden we verder om nog even van de mooie avond te genieten.

Gister bij de Harry Krisnas in houthakkerszit heel vredig op de grond gegeten, en ik ben bekeerd, ik word lid! Ik kan het Harry Krisna volkslied al meezingen!

Vandaag was het mooi weer, Lin en ik wilden iets nuttigs gaan doen, maar geen musea bezoekjes plegen, dus besloten we naar het busstation te gaan en zonder enige voorafgaande info de eerste de beste bus in te stappen en “kijken waar we uitkomen”. Na een half uur nog steeds geen idee en veel gegiegel was de bestemming bereikt. Het Laren van Spanje: Las Rozas. Ik zal jullie de rest van de dag besparen.

Als klap op de vuurpeil kan ik mededelen dat ik in juli ga stage lopen in Barcelona!
Super veel zin in! Helemaal top!

PS. Winster: “gefeliciteerd met je nieuwe baantje!”

  • 19 April 2006 - 19:06

    Bettina:

    Roos... zitten op de grond? Weet je dat we dat soort lui hier ook hebben.. bij het station? Met leren kleding? En honden? aka .. dogpeople? Je moet hier komen! Je past er zo tussen :P moet je ook gaan bedelen, en vragen bij de bratwurstkraam of je een gratis stukje mag, omdat je zo'n honger heb :D hehe.. verder hier ook lekker weer nu (eindelijk) .. rest van me lijpe stories kun je op mijn pagina lezen... Heb m eindelijk ge-update PLUS neue foto's :D .. bis schnell ho'tje.. beter dat ik anders in augustus langskom he, kom liever naar Barca dan Madrid ;) ..
    Tschüß xx Bettina

  • 21 April 2006 - 17:26

    Kelly:

    WATT???? blijf je nog langer weg?? rosa don't mess with me!! ....kom je ooit nog terug om te partyen??? xxxxxxxx

  • 22 April 2006 - 21:40

    Poe:

    Heej Rosie,
    Barcelona hè, kan ik Madrid voor volgende week nog ff afzeggen en dan in juli naar Barcelona komen? Lijkt me ook wel wat! Geniet maar lekker, tot volgende week,
    later..... knuf Poe

  • 30 April 2006 - 21:38

    Lin:

    Roos... ik zit klaar met de thee!!!!Waar blijf je nou :p hihi, nee hoor meis, geniet ervan. Zie je morgen. Slaap lekker voor strakjes en een dikke kus

  • 12 Mei 2006 - 09:48

    Poe:

    Heej Rosie,
    't is tijd voor een nieuw bericht, of beleef je niks meer sinds wij weg zijn? dikke knuf Poe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 55942

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: