aan de bak - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu aan de bak - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

aan de bak

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2006 | Spanje, Madrid

ja jottum!
morgen is het weer zo ver, centjes verdienen. Dat betekent dat ik om 8 uur in de ochtend op zondag elke week mn bedje uitmoet om dan om 9 uur te beginnen. Ik werk op de paardenraces 10 minuten rijden met de auto van Madrid vandaan. Daar moet ik centjes tellen en dan ben ik om 15.oo weer klaar. Klaar om lekker in het Retiropark van het zonnetje te genieten. Deze week Linda's verjaardag gevierd, errug gezellie. Gister weer een leuk electrotentje ontdekt, veel huiswerk gemaakt en ondertussen ook nog tijd gehad om paar daagies erg ziek te zijn. Het heerst hier, Lisa heeft ook dik een week plat gelegen en Linnie ook. A.s donderdag Oscar Mulero in club LOW, waar ik gister ook ben geweest. En heb gister vino tjes gedaan in Malasana, dat is een buurt hier in madrid, heel gezellig en heel Spaans, super toffe kleine restaurantjes, barretjes, en pleintjes waar alle oude mannetjes die amper nog kunnen lopen zich kostelijk vermaken(hier in Spanje hebben de bejaarden slechts een bankje nodig, in Nl de Mc Donalds)

Volgende week wordt helemaal een feestweek, NOT. Dan moet ik zaterdagavond op een spaans flamenco concert werken, zondagochtend op de paardenrace en zondag avond weer op flamencoconcert. Maar wel leuk, want het schijnt een hele bekende flamenco groep te zijn.

hasta pronto
beso rosa

  • 25 Maart 2006 - 18:40

    Evelyn Je Nichie:

    Hoi hoi Roos hoe is het in madrid ?
    met mij is alles goed en met jou nou spreek je nog wel op msn doeidoeidoei hvj mis je heel erg

  • 26 Maart 2006 - 08:35

    Odilia:

    NOU IK ZOU ZO ER NAAR TOE WAT LEUK ALLEMAAL GENIET LEKKER ROSA LIEFS TANTE DILLIE

  • 27 Maart 2006 - 08:08

    Hola:

    me gusta tu

  • 30 Maart 2006 - 11:22

    Nousj:

    ik kom ik kom ik kom hihi..

  • 01 April 2006 - 10:42

    Bettina:

    I hate ze Germans! Ik kom snel jouw kant op! Moet ook echt ff mooi weer om me heen hebben en muchos chico's ... naja in Germany stikt het ook van de Spanjaarden!! Dacht dat het erg zou zijn met de chinese invasie, nouuuu die Spanjaarden zijn met nog veeeeel meer!! Opzich wel relaxte lui hoor, maar iets te touchy feelie voor mij, net als de fransen... mijn god, bij elk dingetje omhelsen, zoenen blehhh.. naja ik laat je weten wanneer me vlucht aankomt ;)

    ciao! Bettina

  • 11 April 2006 - 06:10

    Mike:

    heey roos ;),
    allz goed? :D
    met mij wel hoor!

    leuke site joh :P van je ma gehad via de mail. Hoor ik ook nog is een keer wat van je! ;):P

    nou groetjes van mike!

  • 13 April 2006 - 10:50

    Tuti:

    Ik zit te wachten op de volgende (nieuwe tekst). Deze staat er alweer een tijdje op. Leuk he van Mike dat hij een berichtje geplaatst heeft. Ik kwam hem tegen in het buitenzwembad toen ik naar de sauna ging. Ik zwom zonder bril en het was net of ik je broer zag, knappe gozer geworden en bovendien heel lief. groetjes tuti

  • 18 Mei 2006 - 12:47

    Anne:

    ROOOOOOS!
    Volgens mij heb je jouw bed verplaatst naar het Retiro park. Wel relaxt hoor!
    Moeten we nog wat hollandse shitzzl meenemen: drop, pindakaas, een lekker dikke 'prive'?
    Of heb je al genoeg van die dingen gekregen van je bezoek? We kunnen ook lekkere tapa's meenenen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 55855

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: