underground en regen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu underground en regen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

underground en regen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2006 | Spanje, Madrid

Eindelijk de underground gevonden, super blij, ik zou gaan techno-en (Oscar Mulero)in Copellia waar ik vorige week ook een te gek feestje heb gehad met Rachel, David (jongen die we hebben ontmoet op 2many djs)en nog een paar spanjaarden,...wat denk je...Kom ik bij die toko aan met Racacielos, is ie fucking gesloten! GVD Goder! zoals ze dat hier zeggen. hing een briefje op de deur met: gesloten door de politie. Later hoorden we dat ze geen vergunning hadden voor de Aftertjes die ze daar geven, ja duh. Maar jammer dus. Geeen Oscar Mulero, geen techno tent in de buurt, althans niet voor zover wij wisten, geen wc in de buurt, wel heel nodig naar de wc moeten, en ondertussen al weer 2 uur snachts, zonder metro, want die stoppen om half 2. Tjs, moeilijk. Dus wat doe je dan als inmiddels gevorderd Spaanssprekende Nederlandse Chicas, dan loop je naar een paar Spaanse jongens toe en ga je hun vragen of zij niet nog iets leuks weten in de buurt. ehhh,,,,,stotter,ehhh. El copellia esta cerado pero sabes un otro sitio de techno? vale. Die twee jongens waren dus aan het flyeren voor een discoteca waar Richie Hawton moest draaien. Prima oplossing dachten wij. Wel 20 euro entree, daz een beetje jammer...en "hoe moeten we dr komen dan allerliefste spaanse jongens"? Oh wat lief, we mogen met jullie meerijden. Top! Maar we hebben eigenlijk ook niet zoveel geld..."kunnen jullie ons niet gratis naar binnen looodsen"? Bedenkelijk gezicht van de opperhoodf flyer jongen, maar dat moest wel lukken zei die. Na 45 minuten in de halve regen te hebben gestaan omdat die gast nog niet was uitgeflyerd gingen we eindelijk. Rac had al uit voorzorgsmaatregelen uit sms getyped met: roos en ik zijn met twee spanjaarden in een auto, kenteken m 1818 oj, witte auto, als we niet thuiskomen, weet wat je te doen staat, kus Rachel. Sja je weet maar nooit, voor hetzelfde geld rijden ze ons naar een afgelegen industrie terrein en de rest kan je zelf wel invullen. En daar kwamen we aan, beetje afgelegen parkeerterrein. We keken elkaar nog even zo aan van??? maar toen we de auto uitstapten hoorden we de musica al lekker doordreunen. Wij gratis naar binnen, eigen drank meegenomen naar binnen in Rac dr tas. Zo overleeft deze arme student wel in Madrid. Grote discotheek met intresting visuals en stevige muziek. Net wat deze twee damens nodig hadden. Toen Richie klaar was met draaien hebben we nog even in het Nederland toegejuigd, wat hij wel waardeerde, hihi.
Het was weer top. Ik ben als een muis in slaap gevallen op de bank en racie in mijn bedje. Straks een housewarming bij Rachel, lotje en Rafael en dan vroeg mn bedje in om morgen als een malle super veel huiswerk in elkaar te flansen. En dan hopen dat het maandag weer mooi weer is, we zijn dan vrij, want het is vaderdag. Lotje Rachel Lisa en ik gaan dan naar de bergen met een bus en een beetje rondkoekeloeren daar, beetje bergbeklimmen, abseilen, je kent het wel. Ohja bedankt jongens, jullie hebben het kutweer deze kant opgestuurd. Komt met bakken uit de lucht!

hasta luego
Oscar Mulero ...Richie Hawton

  • 21 Maart 2006 - 10:01

    Tuti:

    Je hebt me weer helemaal gerustgesteld met het verhaal over het kenteken van die Spaanse auto. Van wie heb je dat allemaal? Voor mijn gevoel was ik toch niet zo erg als jij!!!! Ik zal maar denken dat je niet in zeven sloten tegelijk loopt, anders word ik gek. LOSLATEN heet dat. Nou veel plezier meisje. Heb niets meer gehoord over het renbaan gebeuren.

    knoef

  • 28 Maart 2006 - 09:14

    Zorro:

    yoooooooow biatch we kome binnekort naar madrid he gruwelijjjjk
    check ff waar ik bussen kan kope ja
    ciao bella
    greetz don sebastian

  • 28 Maart 2006 - 09:14

    Zorro:

    yoooooooow biatch we kome binnekort naar madrid he gruwelijjjjk
    check ff waar ik bussen kan kope ja
    ciao bella
    greetz don sebastian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 55922

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: