Radio Soulwax-LIVE!-2manyDJ´s - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Radio Soulwax-LIVE!-2manyDJ´s - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Radio Soulwax-LIVE!-2manyDJ´s

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Maart 2006 | Spanje, Madrid

OKEEEEEEE

Vorige week ben ik keurig om 1 uur naar bed gegaan op de zaterdagavond en ben duz niet uitgegaan. Dat brengt ons op het volgende: DAT moet natuurlijk ingehaald worden. Rosa zou Rosa niet zijn als ze dit niet zou inhalen. Duz mijn weekend begon woensdag: Afgesproken met de mexicanen om een klein drankje te gaan doen in de Chesterfield. % minuutjes bij mijn huisje vandaan, gratis entrée en drankje omdat een van die mexicanen daar werkt. PRIMA. De mexicanen gingen om twee uur weg omdat ze de volgende dag om 8 uur les hadden. Ik bleef, want ik moet donderdag ietsje later beginnen en ik kwam de switsers tegen duz daar even een dansje mee gedaan en toen keurig door hun thuisgebracht. Vrijdag waren we uitgenodigd door Guan. Een leuke Dutch-party. We waren daar namelijk met bijna alleen maar Nederlanders: Linda, Roos, en Lisa. Guan en Robberto. Sven en Bart. Chris , een vriendje van Bart die even een weekendje op bezoek was. Lotje, Nina en Carlijn. Serge, een vriend van Guan, van 35, die die ergens in een discoteca heeft ontmoet, en nog 1 Duits meisje. Hartstikke lachuh, maar toen was het toch echt weer eens tijd voor een ouderwets techno-uit je dak gaan avond. Had om 3 uur met Racacielos en 2 vriendjes van haar uit nederland in de stad afgesproken. Rac wist wel een leuk tentje, en inderdaad, een lekker donker stinkhol, lekker underground, leuke alternatieve mensen, en masterlijk harde techno. Een biertje was dit keer slechts 5 euro! Laat me je vertellen, dat is goedkoop! Meer dan een drink je ook niet. Je drinkt hier alleen als je echt een gortdroge mond hebt en super dorst hebt.
Eerste metro naar huis, nog even lasting gevallen door een man van een jaar of 30 bij de metro, maar ik had m gelukkig wijs kunnen maken dat ik geboren en getogen in Madrid was en duz untouchable. Grapjas, wat denkt ie nou, zo blond ben ik ook weer niet.

Zaterdag: the night of the derby: Real Madrid tegen Atletico Madrid. Samen met rac, dr 2 vriendjes, lotje, dave en de switsers naar een ierse pub gegaan. Dike wedstrijd, want ze hebben elkaar helemaal afgemaakt. Real heeft natuurlijk wel gewonnen!
Toen nog een klein kroegentochtje gehouden in typisch spaanse barretjes. Nog een uur geluld met een gast van 55, Was wel wat voor jou mam! Toen de laatste metro naar huis genomen en lekker mn bedje ingedoken.

Zondag was het eindelijk weer mooi weer, duz het was tijd om het lichaam te bewegen! Flink stukkie door de stad gewandels in het zonnetje, toen naar het Retiro gelopen, waar ik rac tegen kwam. Lekker ergens veel groente! Wezen eten, evn omkleden bij mij thuis en toen begon MIJN weekend in Madrid, zoals ik elk weekend wil meemaken!
Copernico, masterlijke took, bij mij om de hoek, en we hadden kaartjes voor:
Radio Soulwax-LIVE, 2manyDJ´s en whomadewho.
Gruwelijk. Weinig woorden voor! Foto´s komen deze week op de site!

  • 07 Maart 2006 - 16:02

    Erwin:

    mis je NL nog wel een beetje of ga je emigreren

  • 07 Maart 2006 - 16:13

    STIMULIE-Miek:

    Rosiiieee (of moet ik nu Rosaaaa zeggen? :S)!!

    Ja, wat doe ik goed mn best he;) Erg hoor! Maar ik geniet ook wel, no worries:)
    En jij zo te lezen ook!? Tering, had graag bij dat dikke feestie aanwezig willen zijn! *JALOERS*
    Mis het Stimulie-gevoel trouwens... :(

    Dikke kus!

  • 11 Maart 2006 - 23:40

    Mr Goodguy:

    hey meisie
    blij dat je lekker blijft door feesten, en je best doet op school
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 55857

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: