40 Ochtendkusjes - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu 40 Ochtendkusjes - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

40 Ochtendkusjes

Door: Rozie

03 November 2008 | Argentinië, Puerto Iguazú

Het plan was dus om te gaan couchfurfen in Mendoza. Maar ik zou mezelf niet zijn als dat plan niet zou veranderen door een of andere spontane gebeurtenis. 40 Argentijnse rygby spelers bijvoorbeeld. We waren aan het uitchecken bij ons hostel toen er een rygbyteam arriveerde. Quieres venir para ver nuestro partido? Uh ja!!! Een half uur later waren we weer ingechecked, afgemeld bij ons couchsurfadres en zaten we in een super de luxe bus op weg naar het rugby veld. Ze verloren de wedstrijd maar het was een lust voor het oog. Zij even douchen, wij een drankje en we konden aan tafel in het clubhuis. Op de terugweg werden we verwend met knetterharde rugbyliedjes. Aangezien de gezelligheid nog niet op was, besloten we een drankfestijn te houden in de tuin van het hostel en een dansje te doen in een van de beste clubs van Mendoza. Om onze rugby ervaring met succes af te sluiten werden we the next day bij het ontbijt begroet door 40 Argentijnse kusjes. Uiteraard op de wang

• 03 November 2008 - 14:40

Flexyfrank:

cool! welke club was je in mendoza? wij konden er geen vinden :(

• 03 November 2008 - 14:52

Ra:

Hoeveel Argentijnen heb je al versleten, ouwe viespeuk ;-)

• 03 November 2008 - 15:59

Nousj:

Mmm, hebben ze geen internet site deze mannen??

• 04 November 2008 - 08:55

Tuti:

Tja met 40 rugbyspelers op de bank is wel een beetje veel. Weer een verhaal om niet te vergeten! Nu toch maar wijnproeven in Mendoza? Hoe is het weer daar, nou in ieder geval kan je nog in de tuin een drankje drinken. Hier is het mistig en kil. 'K hoor wel weer veel plezier nog!

• 04 November 2008 - 12:35

Maly:

all i''m saying is: YEAH BABY! wahahahaha! steengoed!
    love you mis je xxxxx

• 04 November 2008 - 15:47

Mr X:

haagse kusjes zijn toch veel lekkerder moppentrommel