doka - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu doka - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

doka

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2006 | Spanje, Madrid

what the fuck!
mijn tweede les fotografie net gehad. Die chick ging eerst iets uileggen over badjes, eerst in een rood badje, dan in een ander badje en dan in een zwart badje. prima, tot zover vond ik het hardstikke leuk. Toen begon de ellende. moest ik meekomen met nog twee meisjes en een jongen naar de doka. Een hokje van serieus 1 bij twee meter. De leraar bleef er nog even bij om het een en ander uit te leggen , waar ik natuurlijk weer geen reet van begreep. toen ging de leraar weg, en .....donker was het. pikzwart!
sta je dan met drie madrilenen. Ze waren maar tegen elkaar aan het lullen en lol aan het maken, terwijl ik al lang klaar was met de opdracht. Af en toe vroegen ze: rosa que tal, waarop ik antwoorde, ah muy bien. WAT wilde ik daar snel weg, ik heb het woord claustrofobie van binnen en buiten meegemaakt nu. Zij lieten nog tien keer hun shit vallen en toen waren ze eindelijk klaar. Toen moesten die rolletjes in die badjes, duurde bij elkaar vet lang. Al dat wachten is voor mij voor niets geweest, want ik had geen fotorolletje bij me wat ik zelf had volgeschoten, dus ik had een "voor spek en bonen" rolletje van de juf gekregen. Elke keer als er in de les huiswerk gegeven wordt heb ik dat niet echt door, dus ik heb aan me juffie en meester gevraagd of ze het voor me op willen schrijven dan kan ik het een beetje beter comprender=begrijpen.

SSSs kijken , wat heb ik nog meer voor spannends gedaan afgelopen week...
ik ben donderdagavond na mijn les van half 10 tapas gaan eten met Lisa en Linda bij Guan en Robberto. Daarna gingen we naar een flamenco optreden, gratis, in de Gabana, inclusief een gratis copa´tje, vet relaxed!
Waren niet echtr van die danseresjes, maar wel lachuh muziek.

Entonces, zaterdag moest ik om half 8 opstaan , want ik had me opgegeven voor de excursie Toledo(gratis), chill gratis weekie.
Mooie oude stad, veel gelopen en een paar kerken en musea ingeweest. Beetje jammer van het weer. Het Nederlandse klimaat heeft Madrid besmet. Hoop dat het snel overgaat, begon net te wennen aan elke dag sunshine!

oh ja, heb zo sportles. om half 9 tot tien uur. Moest een verslag schrijven in het Spaans, haha, het is gelukt, mas o menos. Ik hoop dat ie dr blij mee is en dat ik het niet over moet maken.

ciao ciao, wordt nu het computerlokaal uitgekicked

  • 21 Februari 2006 - 12:03

    Mutti:

    Ik word steeds trotser op jou. Wat je allemaal in korte tijd opneemt. Geweldig!!! Toledo willen wij ook naar toe in april. Is het makkelijk te doen met het OV of moeten we een auto huren? Heb je nog tijd om de ligging van de hostals te bekijken?

    dikke knoef Maatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 55974

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: