Spaans telefoonnummer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Spaans telefoonnummer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Spaans telefoonnummer

Door: Webmaster

06 Januari 2006 | Spanje, Madrid

Jongens en meisjes,

bedankt voor de superleuke avond, gister in fidel. Echt top dat jullie er allemaal waren.
Ga het zeker missen om samen met jullie van de cocktailtjes te genieten..........
daarom hoop ik dat jullie me snel komen opzoeken in Madrid.

Vanaf 14 januari ben ik te bereiken op mijn Spaanse nummer 0034-626677995

Ciao Rosie

ps. Kelly, beterschap chica, jammer dat je er niet bij was, maar we doen het snel over als je met de heli naar me toe komt

• 06 Januari 2006 - 22:36

GROEP HERO:

Tot onze spijt konden we niet aanwezig zijn bij jullie afscheidsborrel;business before pleasure. We wensen je een prettig verblijf in Madrid.

• 07 Januari 2006 - 02:28

Merel:

Rosie, tegen wie moet ik nu slap ouwehoeren op school?? Ga je missen hoor. Heb je je schoolmail nog gecheckt? x merel

• 07 Januari 2006 - 18:51

Terror ;):

Rooossss, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maja je hebt zelf gezien hoe zielig ik erbij lag :P .. we gaan nog wel ff party'en voordat we allebei weggaan!!
    x Bettina

• 09 Januari 2006 - 13:45

Laurien:

Hai Roos,

Heel veel plezier daar! Leuk dat je met Carlijn en Nina gaat. Ik dacht trouwens dat je naar St. Sebastian ging, haha, waar haal ik dat nou weer vandaan? Hoop dat je net zo veel lol gaat hebben als ik op St. Maarten (laurienopreis.waarbenjij.nu, kun je t ff checken). Enjoy, ben benieuwd naar je verhalen!

X Laurien

• 10 Januari 2006 - 12:07

Kelly:

deal chicka! ik zal m alvast boeken...