TROTS OP MIJN VADERLAND - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu TROTS OP MIJN VADERLAND - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

TROTS OP MIJN VADERLAND

Door: Rozie&Sebizl

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2007 | Australië, Byron Bay

ik ben blij met onze cultuur
het gaat om wat het vaderland je leert
zodat de drugs zich niet tegen je keert
je moet het leren gebruiken
en niet misbruiken
gebruik met mate
als dat niet lukt, moet je het laten
hier in Byron Bay, het hippie land
wiet, paddo's, ACID, te veel
ze hebben het niet meer in de hand
ik ben zo trots op mijn vaderland
Nederland
daar zijn de mensen normaal
en de wiet legaal

vaak vraag ik me af waar al die mensen hier mee bezig zijn

door al die drugs verdwijnen je vrienden
en wordt de wereld waarin je leeft zo klein

watskebeurt?
wat bezielt je?
wat maakt je?
wat breekt je?

drugs breekt je
zie dat nou eens in
liefde om je heen geeft het leven toch al voldoende zin



EVERYTHING I OWN
OWNS A PIECE OF ME
THE LESS I OWN, THE FREE-ER I AM

  • 23 November 2007 - 06:58

    Sebby In Oz:

    Every time I think of you,

    I tuch myself!

  • 23 November 2007 - 06:58

    Sebby In Oz:

    Kutje tuch is dus nie gggoe he (touch)

  • 23 November 2007 - 12:37

    Merel:

    Roos! Je hebt het dus erg naar je zin daar.. Ik ben vanaf 9 januari in Sydney. Ben je er dan nog? Blijven daar ongeveer 10 dagen. Laat even weten! Misschien kunnen we ff een drankie doen bij een Chinees! xx

  • 23 November 2007 - 12:41

    Gronny En Wilma:

    Heee poepedozen!

    Morgenavond en nacht is de familie hier weg, komen jullie slapen?

    Kunnen we in town filmpie huren en hier kijken en chillen, geen probleem!

    Moet je ff hitchhiken naar mullumbimby...

    Zet anders je foon ff aan morgen, ga ik je bellen! Wel bij je houden dan he?! Uurtje of 2 / 3 uur in de middag....

    lijkt me tof! Liften is easy, doen we altijd naar Byron, anders pikken we jullie wel op in town van mullumbimby...

    Hoor het wel!

    xxx Lin en Dees

  • 25 November 2007 - 09:13

    Poe:

    Lieve Sep,
    Een hele dikke proficiat met je verjaardag! Hopenlijk wordt 't een onvergetelijke daar. Met het bovenstaand gedicht in mind: Van alles een beetje, dan is 't nooit te veel.
    Een goeie terugreis en tot snel.
    groetjes ook voor Rosie,
    Dikke knuffels van Kristof en Annemieke

  • 25 November 2007 - 09:24

    Evelyn:

    Heey roos en Sebas
    Alles kits:P:P
    Sebass SUPER GEFELICITEERD (K)(K)(K)xxxx
    Van iedereen hier thuis
    & tot snel
    Roos mis je Super erg maar 't is welsuper leuk dat je zoveel reist:):)
    Nou schatjess in OZZZ
    Nog Heel Veel plezier
    Houontzettendveelvanjullie
    xxxxx jullie Nichtje:P:P

  • 25 November 2007 - 21:08

    Ellen & Rich:

    Hee mister in het land van de ausies.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Neem er maar eentje op de K.. van Willemien.
    En Roos natuurlijk ook gefeliciteerd met je broer.

    We zullen er hier ook een paar nemen op je verjaardag.

    Greetz from welsum city.

  • 26 November 2007 - 09:11

    Tuti:

    Allereerst Seppie, nog gefeliciteerd, al heb ik op je voicemail al voor je gezongen. Nog even en dan kan ik je weer een knoef geven.

    Rosie, ik weet niet wat er met je gebeurd is daar in Australie, maar volgens mij ben je in de heer gekomen!
    Nou jullie hebben in ieder geval weer voldoende meegemaakt daar. Haleluja!

    Veel plezier nog daar! kussen maatje, pootje de Lakenvelder!

  • 27 November 2007 - 11:13

    Padre:

    Prachtig gedicht, dat moet gepubliceerd worden, je hebt echt onvermoede schrijftalenten.

    Miss u both very much.

    Take care off the sharks they are all over the planet.

  • 29 November 2007 - 07:23

    Dees:

    Mattie!

    Hoest dan zonder je brotha?
    Botanic gardens al gespot?
    Morgen naar Nimbin, zaterdag day-off, zondag biechten at the church in Mullumbimby en maandag naar Surfers Paradise om verder te reizen :-)
    Enjoy Sydney Gerda and take care...

    Liefs Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 55898

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: