Dont fantasize.. Realize - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Dont fantasize.. Realize - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Dont fantasize.. Realize

Door: Rozie&Sebizl

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2007 | Australië, Byron Bay

Het strandfeestje dat geen strandfeestje was..

Twee weken terug was er een strandfeestje, ergens... Niemand wist precies waar, maar het zou er zijn, ergens... Om een uur of twaalf werd ik door karsten alias sjors uit de budha bar getrokken omdat de tijd rijp was. Voor een paar bucks was de taxidude van het hostel wel bereid om ons in de goede richting te brengen. Het busje zat propvol, sjors seb onze japanse vriend kats, vier duitsers, een grote deutsche vlag, de driver en ik. Na tien minuten werden we afgezet bij een kleine parkeerplaats in een woonwijk. Daar stond nog een groepje van tien man, bepakt met een generator, benzine, tenten en fakkels. De regen stortte uit de lucht maar het feestje moest en zou er komen.

Door een gast met een zaklamp werden we vanuit de woonwijk de jungle ingeleid. Totaal onvoorbereid liepen we op onze slippers met een fles wisky en een voorgedraaid jointje achter de groep aan. Het was een tocht van dertig natte minuten door de struiken, onder bomen door, over drie kreekjes heen, om uiteindelijk uit te komen bij een kleine open plek aan een rivier die uitmondt in zee. Ieder deed zn ding, de een sprokkelde hout bij eklaar, de ander probeerde vuur te maken in de plensregen, weer een ander zette een tent op voor de ipod en boxen. Er waren er een paar die zeilen spanden tussen de bomen en er waren er die zichzelf verwenden met paddo's en LSD... Om het kwartier kwamen er meer partypeepz aan die groots werden verwelkomt door onze bush cheers. Omstreeks twee uur was het vuur en het feest op volle gang en werden wij (slechts een beetje aangeschoten van de Jim Beam, maar broodnuchter in vergelijking met de rest van de mensen) rijkelijk ge entertained door alle Acid en paddo gebruikers. Toen de zon haar eerste licht op ons liet schijnen konden we richting huis gaan lopen... Nadat we sjors wakker hadden gemaakt, kats hadden opgespoord en de duitser met zijn zaklamp hadden gevonden. Het is namelijk nog best donker in de jungle als de zon opkomt. Na een uur lopen hadden we ons hostel gevonden en na een duik in de jacuzi zo ook ons bed. Gister was er weer zo een party. We zouden eerst met twee auto's gevuld met 8 man naar de arts factory rijden om dan vervolgens achter een busje aan te rijden naar die ene parkeerplaats. We waren tien minuten te laat. Het busje was al weg. Dan maar op eigen houtje. Na 1 keer verkeerd te izjn gereden kwamen we aan op de parkeerplaats. Van af daar was het een space tocht aangezien we niet precies wisten waar we ook alweer heen moesten. Elke keer dat we dachten totaal verdwaald te zijn kwamen we een herkenningspunt tegen, een afgebroken boom of een riviertje. Na drie kwartier kwamen we aan op de open plek. Nul, nul mensen. Het feestje is dit keer duidelijk niet hier. Maarja niet getreurd, met zn achten (seb,ik, twee duitse gasten, drie israeli's en vinzent onze franse vriend) een fles Jack, wijn, bacardi kunnen we het vast ook wel gezellig hebben. Er was alleen een min puntje, ik was het enige meisje en naarmate de avond vorderde kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik minder welkom was, maar seb des te meer. conclusie; ze zijn allemaal homo, althans seb niet en van vinzent zijn homo ID ben ik ook nog niet overtuigd. Eenmaal weer aangekomen in Byron centre waren we blij nog te leven. We bleken niks gemist te hebben van het echte strandfeestje dat totaal aan de andere kant van Byron heeft plaatsgevonden. Iedereen was namelijk al om drie uur de plaatselijke shoarma leeg aan het munchen.

  • 18 November 2007 - 07:05

    Ilja:

    Jezus, met wat voor mensen ga jij om daar? LSD? Niet echt helemaal onze Aussie experience... Maar goed, hoop dat jullie het nog een beetje naar jullie zin hebben en niet elke dag te lam zijn om te genieten van de omgeving ;) Maarre, byron bay? What the fuck doen jullie allemaal daar? Hoelang blijven jullie nog in Aussie, want op jullie tempo heb je wel 8 maanden nodig om alleen de oostkust af te reizen.. Goed... wij zitten in NZ! Zeker de moeite waard hier, supermooi! Geniet nog maar effe Rosie en niet meer van die gekke dingen doen!

    Kusss

  • 19 November 2007 - 08:42

    Tuti:

    Hallo lieve kinderen!

    Een tongpiercing, sex, drugs enz. Ik ga ervan uit dat jullie je niet aan LSD wagen! Voor de rest is het wel een groot avontuur of avonduur, wat is het?
    Ik heb de foto's bekeken en zag dat Seb, zijn wasbordje te zien was. Hebben jullie nog wel genoeg geld om eten te kopen? Ik was blij met jullie telefoontje en ik geloof dat de Lakenvelder echt je stem herkende. Hier gaat alles zijn gangetje en voor de verandering regent het weer. Kil en triest, maar na regen komt zonneschijn zullen we maar denken. Nou ik wens jullie nog veel plezier daar en hoop dat jullie nog goede golven hebben om te surfen (Gaat dat niet een beetje vervelen?).

    liefs moeders.

  • 20 November 2007 - 06:30

    Dees:

    Gekke nederlanders!

    Weekend was gezellie, sharkattack was te kickuh en de man op het strand die al 4000 jaar rondwaant in zijn eigen wereld was te weird...
    Ik kijk uit naar ons avondmaal op donderdag in de kerk... Moet ik mijn lange jurk en zwarte kniekousen aan?
    Ik zie jullie, kijk ernaar uit!

    Liefs Dees

  • 20 November 2007 - 06:31

    Dees:

    Sharkalarm I mean....
    Braindamage door de kids hier :-p

    Kijk uit naar donderdag lieverds

  • 21 November 2007 - 09:35

    Anne:

    Maak je moeder niet zo aan het schrikken joh Rozie! Hoe is het afgelopen met de enge shark die je voet te pakken had? Hihi, nee grapje. Denk niet dat de mannen in indo veel beter zijn.. dat wordt een verademing als je weer en hollanda bent (not)
    Veel plezier en wel wat vaker wat schrijven hoor anders maken we ons zorgen..
    Kus!

  • 21 November 2007 - 13:46

    Ra:

    He dame en heer,

    Wat een feestgedruis allemaal. Ik wou dat ik er bij kon zijn. Hier is het nat en grijs, 4 days now, je zou er treurig van worden. Nog steeds ben ik gebezigd met het afronden van mijn studie en ik heb het gevoeldat daar ooit nog een einde aan komt, ook al is het inzicht.

    om even alle gekheid hier achter me te laten ga ik al interrailend met Michiel naar berlijn van het weekend. Het eerste plan was Barca, maar dat is wanneer je er niet voor gespaard heb bij nader inzien te duur. Aangezien mijn kleine bro ook dit weekend naar berlijn gaat, dacht ik lekker ook die kant op te gaan om in ieder geval zaterdag een dansje te gaan wagen in de disco's aldaar.

    Nou moppies, have a nice stay, check jullie later.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 55884

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: