10 THINGS I HATE ABOUT OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu 10 THINGS I HATE ABOUT OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

10 THINGS I HATE ABOUT OZ

5.algeheel rookverbod
6.de smaak van het kraanwater
7.links rijdend verkeer
8.de regen
9.hilbillies in het hostel (moddervette locals)
10.tot nu toe weinig good waves

10 THINGS I LOVE ABOUT OZ
1.de zee
2.de palmbomen
3.zwembaden bij de hostels
4.gratis locale bus
5.legale "bomb" muren
6. ...

...tot nu toe kunnen we maar 5 positieve dingen bedenken. No worries mate!

Quote van onze Engelse vriend Cook: "You've got a pub, a pub, a church,a pub, a school and a pub" Now thats a tipical English town.
En zo ook een typisch Australisch plaatsje. Kansloos zuipen in een pub, een te lelijke bepoederde chick mee naar huis nemen en een jaar later trouwen aangezien je al een kindje hebt gemaakt. What the hell, let's make another one. Nobody gives a fuck anyway.
We zitten nu dus in New Castle, ten noorden van Sydney. Behalve surfen is hier geen reet te doen. And guess what, there was no surf 2day. Daarbij komt nog dat we wel allebei een plankie hebben gefixt. Knetterharde regen en hagel de hele dag. De zee was net zo'n wasmachine als in NL. Waarom hebben we in godsnaam 30 uur in het vliegtuig gezeten? Om met 6 stinkende vatzige locals in het hostel een filmpie te kijken?
Of om 's avonds overal geweigerd te worden omdat je hier f*cking overal je ID moet laten zien?
Anyways, were still having fun! We hebben geweldige comische gasten ontmoet die ons zeker weten te entertainen. En als broer en zus weten we ons zoiezo toppie te vermeken. ik kan met trots verkondigen dat we nog geen enkele ruzie hebben gemaakt. We're the perfect team. Iedereen dnekt zelfs dat we tweeling zijn.

Toedels, kssssssss

• 14 Oktober 2007 - 08:51

Shirani:

Hola Rosa,

Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin! Tweeling? Heeft je broetje zijn haar laten groeien? Hahahahah

Nou als je ooit nog een keer terug komt moeten we echt een keer afspreken!!!!

Cheerio

• 14 Oktober 2007 - 16:02

Evelyn En Maatje:

heey roos heb t gelezen nou je moet wel nog ff leuke dingen zoeken hea ;) maare hier geen regen en hagel lkkr 20 graden:P

Ben bij C&A, Ga er nu eten. Inderdaad super weer geweest vandaag (zondag). Hebben met de honden lekker door de duinen naar het strand gewandeld en vanmorgen bij Take Five in de zon koffie zitten drinken. Vanmiddag lekker gefietst en ja wederom met de hond gewandeld. Ik loop me, nu jullie er niet zijn helemaal het leblazerus. Maar ff over Australie, er zijn toch nog wel mooie plekken daar, je bet toch een boek bij je, dan gaan jullie toch een haus weiter? FF over Sep zijn vissen, Nick is gisteren geweest, komt morgenmiddag om de bak te doen, alg weghalen en zo. Die discusvissen zijn wel rovers, zij hebben al 2 vissen voor de helft geconsumeerd. Sorry sep, ik kan er niets aan doen!
    Gisteravond lekker bij het familiereatsurant gegeten met die Surinamer. Lekker wel, we werden bediend door Ismalel, ik moest de groeten doen, hij kende jullie allebei. Nou ik nok ermee, groeten en hugs van Eef, C&A, Japser en mij en een snurk van jullie doggy. xxxx

• 15 Oktober 2007 - 05:42

Illie:

Rosie!!

Zit je nu pas in NewCastle... schiet niet echt op... Wij hebben vrienden in newcastle, daar hadden wij gelogeerd. Inderdaad niet veel te beleven. je kunt wel een endje verderop naar de sanddunes, das wel vet, kun je boarden op hele hoge zandbergen... Verder is er een wildlifepark (ongeveer uurtje rijden vanaf NC), das ook erg leuk, allemaal kangaroos en koala's van superclose, entree is gratis! Maarre dat meeten wordt niks zo, want wij zijn net terugvan Withsundays en gaan morgen door naar Magnetic Island om vervolgens door te rijden naar Cairns en vandaaruit naar Darwin vliegen.. Wat zijn jullie plannen?

Koes koess

• 15 Oktober 2007 - 18:22

Poe:

Hey daar,
    tweeling hè, ja kheb 't ook altijd gedacht......NIEHIET!
    Waar blijven de foto's???
    kisssssss terug 4u2 Poe

• 16 Oktober 2007 - 11:38

Padre:

waarom zoeken jullie niet even op Internet wat het weer enzo is even verderop (nou ja even), why loose valuable time in a place thats worthless.

Hebben jullie al foto's en kun je die niet ergens uploaden?

Mazzel en miss you.

NB Seb, groetjes van An en Roy en je collega's, trouwens de oogst was goed nu nog knippe.

• 16 Oktober 2007 - 18:42

N. Van Son:

ouwe beuker alles lkker dan??
    heb net ffe je bakkie gedaan,

jammer van de slechte berichten maja miss,

wordt het nog wat keep HOoping!!!

alles gaat goed hier we keeping cotact MAtE!!!

NLaters

• 19 Oktober 2007 - 14:38

Astrid:

he roos sounds like you're having fun.was Byron Bay ook niet leuk?wat is je volgende stad waar jullie naar toe gaan? x voor jullie allebei.