Dat neem ik terug - Reisverslag uit Sydney, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Dat neem ik terug - Reisverslag uit Sydney, Australië van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Dat neem ik terug

Door: Rosa&Sebbie

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Okay, ze zijn dus niet allemaal so nice! Hell no! vooral de meerderheid van de Chinezen die hier wonen zijn super rude. Finishing thirth in the Sydney race. De buschauffeurs komen op de tweede plek. Die gasten zijn echt te dom om hun eigen reet af te vegen, maar wel slim genoeg om de boel om te draaien, reversed psycology mate. Ze doen gewoon net alsof wij dommer zijn, en als je niet uitkijkt geloof je ze ook nog. Met stip op nummer 1, The Germans. They're just amazingly annoying. En omdat we ons zo vaak ergeren aan elke Duitser die we tegenkomen, hebben we ze een schuilnaam gegeven: de buren. Aangezien de buren een aardig woordje Nederlands verstaan, was een bijpassende alias onvermijdelijk. Er zitten twee buurse chicas in mijn kamer. De een, is aan het backpacken, maar... heeft wel een style tang en fohn mee, en ze snurkt. De ander Julia, die denkt dat ze mn vriendinnetje is, snurkt, is focking arrogant, definately a Swedish groupy and smells. Dat gaat toch te fur!? Sebbie ligt in een andere kamer. Verwend ventje heeft zn eigen badkamer, chill. Maar in zijn kamer hangt een geur van 5 maanden oud kippenvlees gemengd met tenenkaas en zweet. Hij heeft meer Duitsers in zijn kamer, die ook nog eens de hele kamer onderhoesten en gewoon buitengewoon lelijk zijn. Niet zo best dus voor Seba in search for a hot chica. Ik ben dus beter af in mijn only girls room.

Sydney is trouwens niet echt our cup of tea. Alles is indrukwekkend en aardig levendig, maar we missen the feeling, gewoon dat "ik voel me thuis sfeertje". Het is eigenlijk een beetje een ranzige stinkstad. Aan de kust van Sydney zijn wel een paar mega mooie surfstrandjes met mooi gevormd sandstone en een super freaky, mega grote begraafplaats waar alleen maar mensen liggen die niet ouder zijn geworden dan 50. Raarrrrr. Maar toch rustgevend. Direct aan de kust. "Waar wilt u begraven worden meneer? Nou doe mij maar een steen met uitzicht op zee. Onder die stenen in het centrum voel ik me altijd zo opgesloten"

Conclusie Sydney: Centre not done, seaside worth a visit, lets get the f*ck out'a here and move to Byron bay!

Morgen gaan we het bussie naar Byron bay pakken, 13 uurtjes chillen en vierkantje billen kweken en dan de billen keihard losmaken op ons surfplankie, die we by the way nog ff ergens op de kop moeten tikken. No worries mate.

  • 09 Oktober 2007 - 10:36

    Raatje:

    Schatzie,

    wat een fijnheid allemaal. Jammer dat Sydney niet your cup of tea is. Maar Byron Bay moet het wel helemaal zijn als ik iedereen moet geloven. Daar zal je vast ook wel een mooie plank op de kop kunnen tikken.

    Pas je wel op voor jaws? Die zijn nie lief daar hoor, dus niet aaien!!!

    Hier is het grijs, gelukkig wel droog en saai as always.

    Nou chickie, ik wacht met smart op je volgende avontuur.

    Koes koesie

  • 09 Oktober 2007 - 18:55

    El & Rich:

    Heee neefie en nichie,
    Alles wel daar bij de ausies ;-)
    Hoop dat het surfen een beetje lekker gaat. Aan de golven kan het daar volgens mij niet liggen, die zijn daar volgens mij muy grande.
    Effe op internet naar het weer bij jullie gekeken...........maar das stukke beter dan hier. vanmorgen naar mijn werk gegaan en jaja 4 graadjes om 06:00 ahhh
    fucking koud al hier.

    Hé hoop dat alles lekker gaat de komende tijd.
    Groetjes aan Skipy.

    Groet'n uut Welsum City.

    Op de ... van Willemien

  • 10 Oktober 2007 - 07:10

    Maatje:

    Weer erg moeten lachen om je schrijfstijl, toch maar bundelen? Mijn collega's lachen hard mee. Heel veel plezier in Byron Bay. Het is stil aan de overkant!

    Love mtje

  • 11 Oktober 2007 - 12:38

    Poe:

    Zo stil vind ik 't nie aan de overkant. Ze leggen hier eindelijk riool en ze maken veel lawaait!
    Helleuw daar, ze hebben ons ook weer amnestie verleend en we mochten van de Polen terug naar België. Geniet je alle2 maar rot! dikke kussen van tante Poe

  • 12 Oktober 2007 - 06:12

    Illie:

    Heeeeeey moppie!

    Wat zit je nou te zeuren man, Sydney is hartstikke leuk! Op China town na dan, Wat betreft die Duitsers en Chinezen geef ik je volkomen gelijk. Frazer en Noosa waren gaaf, heb meer spierballen dan de gemiddelde Nederlandse man gekweekt.. Maar Noosa bush thing niet echt aan te bevelen verder.. Wanneer kom je nou deze kant op? Of zit je nu in het noodweer vast bij Brisbane? Wij gaan morgen zeilen bij Withsundays... heb trouwens nieuw nummer; 0448130415

    Koesssss illie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 55877

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: