I HAVE THE TIME OF MY LIFE - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu I HAVE THE TIME OF MY LIFE - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

I HAVE THE TIME OF MY LIFE

Door: Webmaster

26 Juli 2006 | Spanje, Madrid

i have the time of my life
and i never felt like this before
yes i´m sure, it´s the truth
and i ow it all to yououuuuuuuuuuu

Barcelona!

Un trabajo duro en la oficina...
hard werk, maar in het weekend krijg je er wat voor terug, nog meer hard werk, Madness, Placebo, Depeche Mode, Franz Ferdinand, Coldcut, Wighnomy Brothers, Scissor Sisters, Tiga, 2 Many DJ´s The strokes, Pixies en een masterlijk optreden van Radio soulwax.Helemaal bezweet waren ze, en evengoed bereid om met Roos en Alvaro op de foto te gaan en een praatje te houden. Na het werk, zo rond een uurtje of 5, in the morning is het tijd voor een dansje. Gelukkig houden mijn jefe en josue, klusjesman en supervisor wel van een dansje.

Vakantieman, ik kan je vertellen: het is hier gezellig!

Niets is beter om na het werk nog even al je energie eruit te dansen, een koude douche te nemen en slapies doen.

Na een paar uurtjes tukken een duikje in het zwembad om wakker te worden, kiwietje erin voor de vitamientjes, werknemers wakker bellen en er voor zorgen dat er genoeg man, op tijd komen opdagen om lekker veel bier te verkopen.Vandaag, maandag, is de laatste avond van het Fiberfib festival hier live vanuit Benicasim. Ik ben hier nu sinds woensdag en ben redelijk kapot. Om 6 uur nog even gedanst op the Wighnomy Bro´s, viel een beetje tegen, dus geswitched naar de technotent. Om 8 uur ging de muziek toch echt uit. Gelukkig waren Pau en Robert zo vriendelijk om mij naar mn appartement te brengen met de auto, in Oropesa de mar, een plaatsje 15 min verderop. Aangekomen in Oropesa, de touristenbadplaats bij uitstek,hebben we een heerlijk duikje in het zwembad genomen, jointje gerookt aan de waterkant en op het gras in slaap gevallen. Vanavond terug naar Barca, uitladen en mijn lichaam op het bed neerleggen.

Disfruta la vida!

Saludos Roos

• 26 Juli 2006 - 23:27

Nina:

Kutleven heb je. duidelijk. Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt. dat je echt thuis bent daar. Ik blijf je volgen meisje!

Kus van Nina

• 27 Juli 2006 - 07:38

Moesje:

Disfrutas la vida, es verdad.Pero quando vuelves a casa en septiembre, tienes descansar mucho tiempo. Creo que vives tres vidas en el mismo tiempo, como tu padre. Estoy feliz que todo va bien. Has visto mi e-mail sobre Inholland?
    Nou meis, houd je het wel vol? In ieder geval geniet je met volle teugen en nemen ze je dit niet meer af. Denk wel om je gezondheid!! kus, kus, maatje

• 27 Juli 2006 - 12:28

Anne:

Rosa will never stop! :)

• 28 Juli 2006 - 09:26

Nousj:

PPff.. Beter kom ik ook in Barca even langs :)

Kousj

• 29 Juli 2006 - 10:16

Poe:

Foto's toch wel een beetje sluikreklame! Zeker voor een bepaald merk bier wat begint met Hein en eindigt op eken? Geniet maar lekker! Kri en ik gaan er ook ff tussenuit, controle in Polen en ook een beetje vakantie houden, later.... kus en knuf Poe