Los primeros dias en Barcelona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Los primeros dias en Barcelona - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Los primeros dias en Barcelona

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2006 | Spanje, Madrid

Bijna twee weken geleden, zondag om precies te zijn, zat ik nog in Madrid, bij Lotje en Rafael te wachten op David. En ik ben officieel bekroond tot koningin wachten. David zou me om 15.00 op komen halen om samen naar Barca te cruisen. Om 15.15 dacht ik, laat ik David maar s bellen. David was naar de klotuh, want David was wezen stappen. ‘ja, wie gaat er niet stappen op zaterdagavond, iedereen, ik ook, en ik ben ook naar de klote, maar ik zou het wel leuk vinden als je gewoon op tijd komt pik’.
David vond het wel een goed idee om anders maar maandag weg te gaan. Rosa vond dat een minder goed idee, want Rosa moest maandag om 9 uur op kantoor zijn.
Vale, zei David, dan ga ik even douchen enzo en dan kom ik je zo ophalen. Dat ‘enzo’ woordje neemt in Spanje ongeveer 5 uur in beslag, want om 20.00 konden we eindelijk Madrid vaar wel zeggen. David was zo naar de klotuh, dat het David wel handig leek als Rosa een stukje ging rijden, dus Rosa met een flinke vaart op naar Barca. Prima, vond het wel leuk om lekker door de bergen te krossen op weg naar mn nieuwe casa en een nieuw avontuur.

Om een uurtje of 3 lag ik in mn nieuwe bedje…6 uur later zat ik frips en fruitig op kantoor.
In de middag naar huis om te lunchen. Heel relaxed ontvangst van een van mn huisgenootjes, Solange had een heerlijke salade gemaakt. Meteen verhalen uitgewisseld over uitgaan enz. Topchica, meteen een klik.

Next day vroegen mn roomies of ik ook mee ging naar een verjaardag van een Braziliaans chicky. Tuurlijk! Eerst naar een heel leuk cafe geweest , Nubaa, bij de haven, en daarna naar Kasbah, soort van discoteca/ surfkroeg met twee mega schermen en surffilmpies. Barca, this is my town!

Deze week was er ook een vriendinnetje van Sol op bezoek, Isa, uit Nl. Gezellige chic, alsof ik r al jaren kende.

Woensdag, WK, niemand ging kijken, dus ging ik alleen met Casildo, bezoek uit Brasil, naar het centrum om te kijken hoe Frankrijk aan het winnen was.

Donderdag vroeg op om locatie van het Fiberfib festival uit te checken in Benicassim. Chille mensen van de productie en een gruwelijke locatie om een festivalletje neer te zetten, dat wordt me een weekend! Noooooooooooooooh

Zaterdag Didi van het vliegveld gehaald, naar the beach geweest, op de rotsen gechild, jointje gesmoked en in de avond naar Poble Espana geweest met Sebastian, geweldige homo, en een frans meiske. We stonden op de gastenlijst bij Discoteque, ff serieus, wie noemt zn discoteca nou discoteque. Hoe origineel.
Het was me toch een gayparade, met 2 geweldig naakte, althans bijna naakte gelikte homo’s op het podium, dit was niet helemaal de bedoeling van avondje stappen, maar vooruit, we hebben best gelachen. De rest van het weekend nog de nodige chilluurtjes gemaakt op het strand en balcon. Woensdag Didi gedropped op het vliegveld.

De rest van de week heel hard gewerkt aan festivals en begrotingen voor nieuwe zaken.

Ga nu slapies doen, want dit weekend wordt het overuren maken als een gek! www.summercase.com


1 Besito para vosotros

  • 14 Juli 2006 - 10:00

    Bibi:

    Rosie wat een top verhaal! Ik kom de 19e aan. en ga de 25e weer terug. ik zit in de zijstraat van de Ramblas in een app. Maaaaar... ik laat een berichtje bij je hyves of hier 8er als ik er ben!

    xx
    Bibi

  • 17 Juli 2006 - 09:23

    Maatje:

    druk, druk, druk, met heel veel dingen, maar heb je je pasfoto al naar Nederland gestuurd, om je studie te kunnen vervolgen?
    Ik vraag er niet meer naar. Het is nu je eigen pakkie!!!

  • 19 Juli 2006 - 11:21

    Illie:

    SCHATTEPOEPERD!!! Ik mis je! Zie je eind augustus dan gaan we effe partyen samen toch? Dikke koes vanuit Corfu!!

    Kus il

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 55849

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: