Highschool - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu Highschool - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

Highschool

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2006 | Spanje, Madrid

Weet je nog...die Amerikaanse highschool films waarin vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd aan elkaar zitten en in de klas verliefd zitten te doen...
En waarin iedereen stiekum op de wc gaat roken...
Dat gebeurt hier duz elke seconde op San Pablo. Gekkenhuis. Je kan dus niet even een plasje doen omdat die huppels met zn vieren een wctje vol zitten te stomen.
Ook een raar feitje: Ze halen hier om 11.00 in de ochtend allemaal bier in de kantine., how bizar! Spaans gaat steeds beter. Heb al twee cijfers terug voor Informacion Deportiva:een 6 en een 6,5, vet goeie poep toch?!
Ik heb dit berichtje om 20.30 op maandag geschreven, in de klas wachtend op een leraar en mede leerlingen, in een school zonder lichten(alles is al uit). 20.40 De les begint. Die gast komt duz binnen met een radio, zet hem aan, gaat vervolgens telefoneren en zegt tegen ons dat we goed naar de radio moeten luisteren, omdat we er een verslag over moeten schrijven. OKEE, denk ik dan: moeilijke zaak, want naar het spaanse geruis van een radio luisteren is nou niet bepaald mijn sterkste punt. De directeur van Real is er mee gekapt en hij wordt vervangen door Martin. Lachuh! Dat was duz het enige wat ik uit een live verslag op de radio heb kunnen halen. Duz GOOGLEN!

Zaterdag 11 maart ga ik met een vak een dagje naar Barca. Zondag 12 maart ga ik naar het concert van Jacky Johnson! Gelukkig zijn ze hier in Madrid niet zo super fan van m en heb ik een kaartje weten te bemachtigen! Super weekend in het vooruitzicht duz.
Afgelopen weekend heeft het keihard gesneeuwd en geregend, waardoor ik niet eens uit ben geweest! Ja, mn moeder zegt altijd: je moet naar je lichaam luisteren. Ik heb duz zaterdag lekker naar mn lichaam en naar de sneeuw geluisterd.
In spanje duren die ellendige winterdagen nooit lang. De lucht is babyblauw, en het is zeer moeilijk om omhoog te kijken, want daar is het zonnetje ,gnagna !
Het is nu zo´n 17 graden en ik heb mn jas vandaag thuis gelaten.

Tot de volgende keer maar weer beste Nederlanders

Besito Rosa

  • 02 Maart 2006 - 17:02

    Nousj:

    Wat gemeen ben jij..
    Ga je snel mailen.. Kousj

  • 03 Maart 2006 - 11:52

    Mutti:

    Als ik het zo eens lees, heb je het wel aardig naar je zin. Volgens mij verveel je je geen moment en leer je veel. Leer je daar ook timemanagement, uh geintje van je moeder. Die 17 graden verlang ik ook eigenlijk wel naar, we hebben sneeuw gehad. Marley vond het heerlijk. Hij blijft steeds beter bij me (eindelijk een vent...) dus castratie kan geen kwaad zoals je ziet. Heb het gillend druk, dinsdag zit ik de hele dag op het stembureau (gemeenteraadsverkiezingen, wel gezellig).
    Ik hoop dat je nog tijd vindt om hotalletjes te bekijken, de tijd gaat nu dringen! Pues besos para ti.

    XXX

  • 03 Maart 2006 - 13:17

    Jelmer:

    Roosje, roosje het lijkt wel of je het daar meer naar je zin hebt als hier. Kom je nog wel terug?

    X

  • 03 Maart 2006 - 19:32

    GH:

    Shit was aan gek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 55849

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: