het nachtleven in...eindelijk! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu het nachtleven in...eindelijk! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

het nachtleven in...eindelijk!

Door: Webmaster

23 Januari 2006 | Spanje, Madrid

Vrijdagavond nodigde Vera en Roxanne (meiden die nu nog in nina en carlijn s huisje zitten) ons uit om een paar vrienden van hun te ontmoeten. Dus wij met z'n allen lekker wat gaan drinken in ons toekomstige huisje. Daar hebben we Bart en Sven ontmoet. Twee jongens uit Haarlem.

Zaterdagavond zijn we dan ook met z'n allen gaan stappen. Hun zouden ons wel eventjes de stad laten zien. Prima!

Dus eerst naar Moma,15 ee om binnen te komen, ching, ching, blut,maar dan ben je wel in een hippe club in Madrid. Muziek liep beetje achter in vergelijking met Nederland maar golden oldies zijn altijd gezellig. (positieve benadering, positieve benadering)

na twee uurtjes waren we het zat, en aangezien we op de gastenlijst waren geplaatst door Bart bij Pacha, gingen we daar heen.

Te gekke club, drie verdiepingen hoog en te gek ingericht! Goede dj ook. Alleen de drank.. het is niet te betalen! Dus papa en mama, geen zorgen geheel lam thuiskomen zit er hier in Madrid niet in. In heel Madrid betaal je in een beetje fatsoenlijke club 10 euro per drankje! Ongeacht of het nou een biertje, cola of Bacardi is.

Bart en Swen loodste ons de zogenaamde derde verdieping in. Dat was de bovenste verdieping van de club die alleen voor bepaalde leden met een mooi pasje was. Je kent ze wel, die pasjes die je krijgt nadat je met de portier een één op één sessie hebt gehad, of gewoon heel interessant bent. Welke van de twee Bart was ondergaan weet ik niet, maar we kwamen binnen. Op Nina na waren alle meiden al afgehaakt en zijn wij nog even doorgegaan tot een uurtje of 7. Uitgaan doe je hier pas vanaf uurtje of 3. Belachelijk!

Aankomend weekend wil ik een techno discoteca uitproberen dus ik houd jullie op de hoogte,

adios Rosa

• 23 Januari 2006 - 17:19

Miessieeee:

Hey chick!
    K dacht ik ga even op je site'je kijken. Leuk hooorrr. Ik hoor dat alles goed gaat daar in Madrid. Kee dan! =) Naja have fun he, en pas goed op je zelf meisje :P
    Kusss xx

• 23 Januari 2006 - 19:09

Laurien:

Roos!!! Dat zijn nog eens prijzen,hahaha, nee geen zorgen voor paps en mams. Hoewel, als het pas om 3 uur begint kun je vooraf natuurlijk ook thuis een goedkoper drankje doen. Gelukkig is drank hier het enige goedkope maar das dan weer jammer als je honger hebt....Ach ja, wat hebben we het toch zwaar ;-)....

Bye!!!

• 23 Januari 2006 - 23:09

Bettina:

Haha roosie, wat ga jij het kut hebben daar :P haha nee hoor, jij kan vast ook heel goed zonder je wijntje feesten .. lalala.. nou ik kom wel een xtje kijken, maar zorg dan maar wel ff dat we op de lijst staan bij de pasha, dan regel ik ook wat in germany ... denn du weißt, in club Impuls ist nur ficken schöner!! x

• 24 Januari 2006 - 01:03

Pouya:

heey Roosie...je moet eens als je tijd heb Capote of Kapital nightclub bezoeken, heb wel eens goeie verhalen over gehoord!!

Hoe worden mensen daar dronken met €10 per drankje trouwens?? :P

Have fun!! ciao xx

• 24 Januari 2006 - 11:39

Nousj:

Hey Rosie,

Kan ik niet een TOURKE doen. Langs Marc, Bettie en natuurlijk langs jou! Neem ik ze allemaal mee.. hihi.. Gewoon lekkere rosetje drinken in je pimpin huisje en dan de stad in!

N'Joy!

Ciao Nousj

• 24 Januari 2006 - 12:30

Tessa:

Rosie! En is er een beetje markt in Madrid voor Muurbloem & co.?!
    10 euri voor een beetje buzz?! Das ist nicht zum lachen! Volgende week leuk feestje in Amsterdam...Kom je ook?! ;)

Have fun!! Koezzie

• 24 Januari 2006 - 15:30

Merel:

Rosie!!! Zo te lezen heb je het erg naar je zin!! Wel scheisse dat de drank daar zo onwijs duur is!! heb vandaag gehoord dat ik stage mag lopen bij Sanoma!! Nou Chica, heel veel plezier!! wat is trouwens jouw emailadres?? xxxx