pimp casa is binnen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu pimp casa is binnen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van rosaliefleur - WaarBenJij.nu

pimp casa is binnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2006 | Spanje, Madrid

si, si , que suerte!

we hebben eindelijk na, elke dag 14 uur zoeken, de stad af rennen, elke stoep tegel van Madrid te hebben gezien, een mooie toko!

Het is een appartement in de buurt Arguelles, op de derde verdieping. 3 slaapkamers, een huiskamer, keuken, hele grote gang, waar je wel 40 daklozen kwijt kan. oh ja bijna vergeten, twee badkamers...
Dan betaal je ook wat hoor, dus ik ga maar 4 krantenwijkies dr bij nemen.

Op school gaat het ook toppie, we hebben de eerste dag net gedaan alsof we geen woord spaans konden spreken......no comprendo....
daardoor kunnen we nu twee weken lang de spaanse intensieve cursus volgen. twee uur per dag. We zitten met nog een nederlands meisje, twee nl jongens, een jongen uit Italie, twee jongens uit Zweden, en nog twee chica´s uit Duitsland. Onze leraar komt van Ibiza, wat ie zelf maar al te cool vindt. Hij spreekt 9 talen, dus we kunnen hem niet echt uitschelden in de les.....maar natuurlijk wel daarna....nee geintje, aardige kerel.

Ja, ja dan nog wat, mis padres kunnen trots op me zijn....ik ben namelijk nog niet uit geweest!!!!!! niets voor mij natuurlijk, maar we zijn zo druk geweest met een appartement zoeken.

Zoadra we gesettled zijn zal ik wat foto´s op de site zetten van de casa en van ons.

Hasta la vista
Beso Rosa

  • 18 Januari 2006 - 09:48

    Illie:

    Hey Rosie!

    Ik ben blij dat alles zo goed gaat met jullie, dat je niet uit bent geweest vind ik cker een complimentje waard... bij deze dus. Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik zal binnenkort dus weer effe je site checkuh!

    Lieverd doe rustig aan!

    Hele dikke kus van illie

  • 18 Januari 2006 - 09:56

    Siep:

    Goed voormekaar.. Succes met inrichten! Zijn erg benieuwd naar je foto's..


    Groetjes,
    Siep en Reina

  • 18 Januari 2006 - 15:49

    Joost:

    Hey baby,

    Lekker dan! Huisje gevonden, nu je kroegje nog! Dat moet toch gevierd worden naar mijn idee! Dikke kizz

  • 18 Januari 2006 - 18:21

    Poe:

    Hey Meissie,
    Fijn dat jullie zo snel iets gevonden hebben, ga zelf in de gang liggen! in de slaapkamers kan je toch veel meer dan 40 daklozen kwijt!
    Hasta luego Poe

  • 18 Januari 2006 - 19:46

    Anne:

    Goed geregeld hoor! Heb je wel een guestroom voor mij en tes :) Roos je moet wel ff aan de tapas en cañas hoor, een beetje geld verkwanselen mag best. Heb je trouwens nog iets gehoord van dat haagse moppie, want ze smste en belde me nog..
    Vandaag eerste dagje nick, was errug vermoeiend maar wel koel! Ik ben benieuwd hoe je het verder gaat hebben! Groetjes aan de rest, X

  • 18 Januari 2006 - 21:33

    Pouya:

    damn..klinkt goed zeg!! better get my ass to Spain! :-D

  • 19 Januari 2006 - 11:08

    Maatje:

    Als ik het zo zie, zi uitgaan er op dit moment helemaal niet in, door je financiele situatie. Je kunt het thuis ook gezellig maken, toch? Ik heb oma de e-mail en wat er op de site was geplaatst even doorgebeld. Ik moest de groeten doen van haar en natuurlijk van Seppie. Nou ik hoor wel weer van je,

    mama

  • 19 Januari 2006 - 16:00

    Cocky:

    hadierosie,
    je moesje en ik zitten hier aan de pc en hebben zojuist geboekt voor 4 zussies naar.... Zorg dat je daar blijft. We komen van 27 april do tot 2 mei di. Je hoort het nog wel!
    Heel veel plezier daar en hasta pronto! Hoe is het met de spaanse lessen?
    groetjes van je mams en mij + ab, jasper, evelyn en natuurlijk sebas ook wel
    ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2020

Bali vibe

10 Maart 2020

Als een mier

02 December 2014

Rambo

26 November 2014

Green Heaven

17 November 2014

A DOG'S LIFE
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 55882

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: